  • 1. Data: 2009-01-27 22:33:03
    Temat: Sony A300
    Od: "JanuszS" <j...@d...com>

    Kupiłem pare dni temu
    Obiektyw Sigma 18-200 f3,5-6,0

    Wstepną opinie juz mam (fajnie lezy w dłoni :-) )

    Przydały by sie sugestie co mogę z tego aparatu wycisnąć (pozytywnego)

    Jak dla zaczynajacego przygodę z fotografią ....... :-)

  • 2. Data: 2009-01-27 22:44:18
    Temat: Re: Sony A300
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    JanuszS pisze:
> [...]
    >
    > Przydały by sie sugestie co mogę z tego aparatu wycisnąć (pozytywnego)
    >
    > Jak dla zaczynajacego przygodę z fotografią ....... :-)

    Dużo. Pamiętaj, że najważniejszy jest kadr i światło.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

  • 3. Data: 2009-01-28 07:25:35
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "JanuszS" <j...@d...com> napisał w wiadomości
    > Kupiłem pare dni temu
    > Obiektyw Sigma 18-200 f3,5-6,0
    >
    > Wstepną opinie juz mam (fajnie lezy w dłoni :-) )
    >
    > Przydały by sie sugestie co mogę z tego aparatu wycisnąć (pozytywnego)

    Trochę twardy więc ciężko będzie coś z niego wycisnąć.

  • 4. Data: 2009-01-28 07:33:34
    Od: Korban <m...@g...com>

    On 27 Sty, 23:33, "JanuszS" <j...@d...com> wrote:
> [...]
    >
    > Przydały by sie sugestie co mogę z tego aparatu wycisnąć (pozytywnego)
    >
    > Jak dla zaczynajacego przygodę z fotografią ....... :-)

    Zapoznać się z instrukcją aparatu (lektura do poduszki :)), ogólnymi
    zasadami fotografii, wziąć sprzęt w rękę i robić zdjęcia :).

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 5. Data: 2009-01-28 09:01:10
    Od: j...@g...pl

    On 27 Sty, 23:33, "JanuszS" <j...@d...com> wrote:
    > Kupiłem pare dni temu
    > Obiektyw Sigma 18-200 f3,5-6,0
    >

    > Przydały by sie sugestie co mogę z tego aparatu wycisnąć (pozytywnego)

    Jak naciśniesz bardzo mocno na gripa to może uda ci się wycisnąć
    baterię ...

  • 6. Data: 2009-01-28 12:05:22
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

> [...]
    >
    > Przydały by sie sugestie co mogę z tego aparatu wycisnąć (pozytywnego)
    >
    > Jak dla zaczynajacego przygodę z fotografią ....... :-)

    widzisz, zaczałes od dupy strony, najpierw trzeba zdecydować co sie chce
    robić a potem do tego sprzet a nie na odwrót

  • 7. Data: 2009-01-28 12:15:48
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Kupiłem pare dni temu
    > Obiektyw Sigma 18-200 f3,5-6,0
    >
    > Wstepną opinie juz mam (fajnie lezy w dłoni :-) )

    Zeby to nie byla przypadkiem pierwsza i ostatnia zaleta ;)

    > Przydały by sie sugestie co mogę z tego aparatu wycisnąć (pozytywnego)

    Jakby Ci sie tym sprzetem udalo zrobic negatyw to by bylo cos!

  • 8. Data: 2009-01-28 16:26:49
    Od: "M_X" <r...@p...onet.lp>

    > Obiektyw Sigma 18-200 f3,5-6,0
    >
    > Wstepną opinie juz mam (fajnie lezy w dłoni :-) )

    Tego obiektywu nie mam ale też mam A300 i u mnie to wyglądało tak, że
    aparat dobrze się trzymał w dłoni ale przez parę pierwszych minut, potem
    zaczynałem odczuwać dyskomfort, zwłaszcza po doczepieniu starej
    minoltowskiej flinty 70-210/4 która trochę waży, w końcu to nie plastik.
    Korpus wyposażony w dużą i też trochę ważącą lampę - Minolta 5600 HS D to
    już była tragedia - totalny dyskomfort przez zabyt małe body bo wielkich
    dłoni raczej nie mam. Rozwiązaniem okazało się dokupienie gripa, którego
    udalo mi się kupić lekko używanego za sensowne pieniądze, w końcu teraz mogę
    mówić o jakimś komforcie pracy z aparatem. Tak więc jak złapiesz
    foto-bakcyla i będziesz częściej niż sporadycznie używał aparatu, to polecam
    zakup gripa.
    Ale to na marginesie bo ogolnie to zgadzam się w 100% z tym co napisał
    Korban.

    POZDRAV
    M_X

  • 9. Data: 2009-01-28 16:33:56
    Od: stakent <R...@g...pl>

    Korban wrote:

    > Zapoznać się z instrukcją aparatu (lektura do poduszki :)), ogólnymi
    > zasadami fotografii, wziąć sprzęt w rękę i robić zdjęcia :).

    Instrukcję czytać też z aparatem w ręce i próbować używać sensownych funkcji.
    Poza tym - pełna zgoda.

    --
    stakent
    USER_NAME < a t > gazeta.pl

  • 10. Data: 2009-01-28 20:44:49
    Od: "JanuszS" <j...@d...com>

    Czasami podejscie od dupy strony to zaleta :-)

    "zawodowo" (pseudo bo jakość zdjęć ma "marginalne" znaczenie) robię
    kompakterm dziennie ok 30-50 zdjęć
    zaliczyłem parę szkoleń z podstaw fotografi (porzytek ze spotkań grupy
    Allegro :-))

    A potrzeba lustrzanki wzieła się ... codziennie zwiedzam kawalek Polski
    (200 -300 km) i czasami aż żal było nie mieć cos lepszego od małpki :-) Bo
    miejsca i chwile często sa jednorazowe :-)

    A 300 to taki kompromis dla amtora (była promocja w fotojoker-e) , robiąc
    zdjecia czyms lepszym i tak jeszczer ze dwa lata nie widiałbym różnicy
    :-) :-)

    A instrukcje
    90% techniczny szlam
    10% uzytecznej wiedzy