  • 1. Data: 2009-01-28 00:07:15
    Temat: torby i plecaki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Czy ktoś może polecić miejsce w Warszawie lub bliskiej okolicy, gdzie
    można by "obmacać" różnego rodzaju torby i plecaki foto?

    Póki co "na tapecie" mam (dla uproszczenia: póki co tylko produkcji
    Lowepro) plecaki Fastpack 250 i ComputTrekker AW oraz torbę Stealth
    Reporter 400 AW.

    Wymagania w skrócie (jakby ktoś chciał zasugerować produkt alternatywny):

    * w miarę dobra ochrona sprzętu
    * możliwość przenoszenia zmontowanego aparatu z obiektywem (max. jakieś
    24-25cm długości powiedzmy)
    * dużym plusem będzie możliwość wyjęcia wyżej wymienionego aparatu
    "jednym ruchem" bez narażania się na wypadnięcie innych
    akcesoriów/obiektywów

  • 2. Data: 2009-01-29 10:00:02
    Temat: Re: torby i plecaki
    Od: j...@g...pl

    On 28 Sty, 01:07, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
> [...]
    > * dużym plusem będzie możliwość wyjęcia wyżej wymienionego aparatu
    > "jednym ruchem" bez narażania się na wypadnięcie innych
    http://www.allegro.pl/search.php?string=lowepro&cate
    gory=8847&location_radio=2&state=7&city=&distance=1&
    postcode=&st=gtext&order=t&buy=0&listing_sel=2&listi
    ng_interval=7&price_from=&price_to=

    Jakby link nie działał, to w allegro w wyszukuwarkę wpisz "lowepro"
    potem załóżfiltr na woj. mazowieckie, na pewno pojawi się sprzedawca z
    Warszawy, dwonisz do niego, umawiasz się, jedziesz ze swoimi gratami,
    przymierzasz, wybierasz, kupujesz ....

    A wystarczy troszkę pomyśleć ...

  • 3. Data: 2009-01-29 11:26:30
    Od: usenet user <usenet_user_usun@usun_op.pl>

    j...@g...pl pisze:

> [...]
    > potem załóżfiltr na woj. mazowieckie, na pewno pojawi się sprzedawca z
    > Warszawy, dwonisz do niego, umawiasz się, jedziesz ze swoimi gratami,

    Zwlaszcza jak sprzedawca nigdy nie widzi na oczy konkretnego egzemplarza
    sprzetu ktory sprzedaje...

    u.u.