  • 1. Data: 2009-01-27 16:37:37
    Temat: Canon 400D pilot, funkcja remote control
    Od: "ren" <a...@d...pl>

    Witam, chce sobie zakupić pilot do Canona 400d - jakis w miare tani na
    allegro, zamiennik. Na aukcjach pisze, że zeby uzywac takiego pilota
    wystarczy tylko uruchomic funkcje 'remote control' w aparacie. I teraz
    pytania - gdzie jej szukac? bo przeszukalam menu i nic nie znalazłam, a po
    drugie na jakiej zasadzie to działa? Nic nie podlacza sie do aparatu, sam
    pilot i juz bedzie strzelac zdjecia?

    z gory dzieki za wyjasnienie
    Renata

  • 2. Data: 2009-01-27 18:02:37
    Temat: Re: Canon 400D pilot, funkcja remote control
    Od: "Andrzej M" <d...@w...pl>

    Przyciskiem "samowyzwalacz". Niestety pilot działa tylko skierowany na przód
    aparatu.

  • 3. Data: 2009-01-27 18:09:20
    Od: "ren" <a...@d...pl>

    > Przyciskiem "samowyzwalacz". Niestety pilot działa tylko skierowany na
    > przód aparatu.

    dzieki za pomoc :)
    co do wyzwalania, to dla mnie to ok, bo chodzi mi glownie o autoportrety

    pozdrawiam :)

  • 4. Data: 2009-01-27 18:17:44
    Od: "Andrzej M" <d...@w...pl>

    To prześlij na grupę jak Ci się uda!

  • 5. Data: 2009-01-27 19:56:08
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Andrzej M" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To prześlij na grupę jak Ci się uda!

    Ale co ma się udać? Ustawia w aparacie samowyzwalacz, załącza pilota i robi
    zdjęcia. W oryginalnym "pilocie" są dwie pozycje przełącznika pozwalające
    określić opóźnienie. O ile pamiętam aparat można tez wyzwalać pilotami RTV
    Technicsa/Panasonica (mnie przynajmniej udawała się to z analogowym EOS-em
    100 i pilotem do CD Technics - z 400D nie sprawdzałem...).

    --
    Lol

  • 6. Data: 2009-01-27 19:59:09
    Od: "ren" <a...@d...pl>

    > To prześlij na grupę jak Ci się uda!

    a czemu miałoby sie nie udac?

  • 7. Data: 2009-01-27 20:08:48
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    ren pisze:
> [...]
    > drugie na jakiej zasadzie to działa? Nic nie podlacza sie do aparatu, sam

    Zalezy od pilota. Z boku aparatu masz gniazdo na wezyk, mozesz tez
    wyzwalac bezprzewodowo za pomoca podczerwieni. Pilota IR sie
    odblokowywuje naciskajac przycisk w prawo i wybierajac stosowna ikonke.
    Znajdziesz to w instrukcji.
    BTW, dlaczego chcesz kupic zamiennik? Zamiennik na alegro kosztuje 15zl,
    oryginalny RC-1 40-70zl. Ten oryginalny ma ta zalete, ze ma klips na
    pasek do aparatu, dzieki czemu masz go zawsze z soba. No i dwie pozycje
    - wyzwalanie natychmiast i z opoznieniem. IMHO nie ma sensu kupowac
    gorszych zamiennikow, zeby zaoszczedzic max 50zl.