  • Data: 2009-11-11 10:30:24
    Temat: Re: Sony 60W
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...Krytykowac latwo, gorzej cos madrego
    > napisac.

    Problem w tym, że Ty też nic mądrego nie napisałeś ;-).
    Sugerujesz, że nie spalisz głośnika, bo "on wyciagnie ze wzmacniacza tylko
    tyle ile pisze na
    jego magnesie". Ciekawe, nie powiem. Sugerujesz więc, że moc wydzielona na
    odbiorniku jest zależna tylko od jego rezystancji (impedancji)? Tylko że to
    przeczy Twoim poniższym twierdzeniom:
    "Moc ktora odlozy sie na odbiorniku, niezaleznie od tego co nim jest, jest
    zawsze rowna P=U^2/R. "

    > Ja staram sie tlumaczyc prosto i zrozumiale nawet dla absolwenta osmej
    > klasy.

    Chyba "tylko" dla absolwenta ósmej klasy ;-)

    > Jesli chcesz o cos zapytac z wyzszej polki prosze bardzo

    Myślę że po Twoich "rewelacjach" raczej nikt Cię już nie zapyta...