  • 11. Data: 2010-12-20 14:06:50
    Temat: Re: Snieg, zakret na recznym i policja w UK
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Uzytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisal w wiadomosci
    news:ienbij$m11$1@speranza.aioe.org...
    > Uzytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci

    wspólczuje
    aczkolwiek w RP tez by Cie zatrzymali

  • 12. Data: 2010-12-20 14:28:52
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Jan-xx wrote:

    > Na tej drodze nie ma wyznaczonych liniami pasow. Nawet gdyby byly, to
    > by pozostawaly zakryte sniegiem.

    To nie ma znaczenia.
    To ze np. linia rozdzielajaca pasy jest niewidoczna, nie uprawnia Cie
    do jechania lewa (w Twoim przypadku prawa) strona jezdni - szczególnie
    na zakrecie.

    Pomysl - jakis masta scina zakret jadac poslizgiem, scina bo przód mu
    wylazi na pas dla kierunku przeciwnego. Z tego przeciwnego kierunku
    jedziesz Ty, wylaniasz sie na zakrecie i mu sie ladujesz w pysk. Co
    pomyslisz o takim idiocie?

    Malo który taki masta jest Aaltonenem, zeby w takiej sytuacji umiec
    blyskawicznie poszerzyc luk po którym idzie auto w poslizgu, np.
    depczac na gaz w FWD.
    Zazwyczaj taki masta naciska w nerwach na hamulec...
    Bo gosc który wie i umie sie zachowac w takiej sytuacji - nie bedzie
    sie slizgal na publicznej drodze. Nie czuje takiej potrzeby po prostu.

    Serio, wybierz sie kiedys na jakis tor, czy chocby na plac do jakiejs
    szkólki jazdy, poganiaj dookola pacholków. Zdziwisz sie jak bedziesz
    wracal... totalny luz, lagodna jazda, bez speedowania, jak taksówkarz...

    > Nie zostal postawiony zaden zarzut zlamania przepisow -
    > tylko monolog o bezpieczenstwie.

    Szczerze mówiac - slusznie. Stwarzanie zagrozenia na drodze jak
    najbardziej moze byc karane.

    Do zabaw poslizgami, do poznawania mozliwosci samochodu sa zamkniete
    place, a nie droga publiczna. Bo to zbyt malo przewidywalna zabawa.
    Poslizg na sniegu jest trudny do kontrolowania, szczególnie na
    wyslizganym sniegu. Zlapiesz kopnego troche, auto idzie, troche sie
    trzyma, uslizguje, wszystko cacy, a za chwile wpadasz dwoma kolami w
    jezyk sniegu ubitego i przyklejonego do asfaltu i kompletnie tracisz
    kontrole nad samochodem, który juz sie slizgal, a teraz zaczyna sie
    obracac.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2010-12-20 14:51:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin onion

    > brawo tak powinno byc, tymczasem my jestesmy 100lat za murzynami

    Zgadzam się całkowicie. Ja moją ekologiczną Toyotą Prius nigdy nie
    przekraczam 30 km/h w mieście i 50 km/h po za nim. Szwedzcy naukowcy już
    dawno dowiedli, że poruszając się z tymi prędkościami dojedziemy do celu
    bezpiecznie i paradoksalnie także najszybciej!

    Niestety w Polsce nadal króluje bandytyzm drogowy, jak np. jazda 70 km/h
    (lub czasami nawet więcej więcej) po mieście i ćwiczenie kontrolowanych
    poślizgów.

    --
    ignorance is bliss

  • 14. Data: 2010-12-20 15:09:20
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Hej!
    >
    > Jechalem dzisiejszej nocy malo uczeszczana, zasniezona ulica miejska, z 15
    > mil na godzine (ograniczenie do 30),

    Nie wiem jak amerykanska policja.
    Ja bym powiedzial, ze nawierzchnia taka, ze mnie przy 30km/h rzucilo
    niech sie zajma sluzbami drogowymi, ze nie dopelnili obowiazków.
    Ledwo udalo sie wyjsc calo:)

    Artur(m)

  • 15. Data: 2010-12-20 16:06:00
    Od: "onion" <o...@w...pl>

    > Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 12:44:57 +0100 osobnik zwany onion
    > wystukał:

    > a co to ma wspólnego z powyzszym opisem?

    chodzi o sytuację w której ktoś robi niebezpieczny manewr
    niezależnie od tego czy coś się komuś stało i że droga była pusta

    wczoraj 35 letni tatuś wiózł dzieci na pustej drodze na sankach za
    samochodem, jak to się skończyło każdy chyba słyszał
    a jakiś rok temu na jutubie pojawił się filmik z kuligiem na drodze
    publiczniej przy dużej prędkości, jak zwyzywałem autora od debili i
    bezmózgowych idiotów to cała nać chciała mnie zjeść, że pusto że nikogo nie
    ma a tak wogule to ja jestem stary dziadek

    zakręcanie na ręcznym nawet robione przez miszcza kierownicy zawsze będzie
    niebezpieczne i do tego są tory rajdowe a nie droga publiczna

  • 16. Data: 2010-12-20 16:14:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 16:06:00 +0100 osobnik zwany onion
    wystukał:

    > chodzi o sytuację w której ktoś robi niebezpieczny manewr niezależnie od
    > tego czy coś się komuś stało i że droga była pusta

    tu droga nie była pusta.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2010-12-20 16:58:46
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

> [...]
    > jeden samochod, ze 100m za mna. Byl ostry zakret i wzialem go na recznym.
    Po co? Dla zabawy na publicznej drodze?!? Wydaje Ci się, że było bezpiecznie?
    Dajesz innym świadectwo o swojej bezmyślności. Nic więcej.
    ciach
    > Prosilbym o konkretne porady - to, czy komus osobiscie podoba sie branie
    > zakretow na recznym, niewiele wnosi. BTW uwazam, ze wprowadzanie samochodu w
    > celowe poslizgi na pustych drogach wplywa wrecz korzystnie na
    > bezpieczenstwo, bo daje wiedze o granicach mozliwosci pojazdu w tych
    > warunkach.
    Mam nadzieje, że nie uda Ci się wybronić bo taką piramidalną ignorancję i
    bezmyślność trzeba karać zdecydowanie, aby drugi raz głupie pomysły nie
    przychodziły do głowy.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 18. Data: 2010-12-20 19:51:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin onion

    > wczoraj 35 letni tatuś wiózł dzieci na pustej drodze na sankach za
    > samochodem, jak to się skończyło każdy chyba słyszał

    W jaki sposób na pustej drodze można wjechać pod autobus?

    > jak zwyzywałem autora od debili i bezmózgowych idiotów to
    > cała nać chciała mnie zjeść, że pusto że nikogo nie ma a tak wogule to
    > ja jestem stary dziadek

    LOL.

    --
    ignorance is bliss

  • 19. Data: 2010-12-20 20:19:43
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Jan-xx wrote:
    > [...] Nagle ten samochod za mna okazal sie radiowozem [...]

    Nie rozumiem, przecież nie zrobiłeś tego celowo. To nie twoja wina, że
    tył auta ci uciekł na tym zakręcie, wszak drogi teraz są śliskie.

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 20. Data: 2010-12-20 20:28:37
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    onion wrote:
    > nie droga publiczna

    Nigdy w zimie nie "świrowałeś" autem na pustym parkingu?