  • Data: 2014-08-26 17:58:07
    Temat: Re: Smycz coraz krótsza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-26 17:38, Alf/red/ wrote:

    > Zakładasz, że decyzja sądu zawsze jest słuszna. No, nie zawsze.

    Jak mam do wyboru decyzję sądu (przynajmniej teoretycznie niezawisłego)
    i decyzję policjanta, któremu komendanta nakazał zwiększenie
    skuteczności w odbieraniu PJ to nie mam wątpliwości, która będzie równa
    lub lepsza. Policjant to jest na służbie - komendant każe sługa musi -
    dostał rozkaz zabierać to zabiera. W razie czego dobierze się z
    niewinnych, statystyka musi być. Przykład policjanta wystawiającego
    sobie na koniec służby mandat, żeby wyrobić normę nie zapala ci
    ostrzegawczego światełka?

    Shrek.