  • Data: 2011-07-07 11:51:21
    Temat: Re: Smutne staty - porownanie ofiar smiertelnych PL - DE
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nawet jeśli nie byli jako państwo, to większość narodu
    > była... chłopami
    > pańszczyźnianymi,

    Dokładnie. I taką mentalność ma duża część narodu niestety.
    Nawet nie trzeba być kierowcą, wystarczy wyjść do dowolnego
    lasu... Taki chłopek roztropek rozróżnia tylko moje-niemoje,
    i wyp...la śmieci do lasu, nawet 10 metrów od swojego
    płotu...

    > a w najlepszym razie zaściankowymi szlachetkami -
    > gołodupcami

    Ale za to z tzw. "honorem" ;-)). Oczywiście pojmowanym na
    swój specyficzny sposób ;-))