  • Data: 2011-07-07 11:37:28
    Temat: Re: Smutne staty - porownanie ofiar smiertelnych PL - DE
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o> wrote in message
    news:4e156caf$1@news.home.net.pl...

    > cut
    > Nie zgodze sie.
    > Chamem na drodze nie trzeba byc.
    > Nowe lepsze drogi nie sa lekiem na cale zlo.

    A ja mam namacalny przyklad: od ponad 20 lat jezdze na dzialke trasa Wwa-
    Wyszkow. Kilka lat temu nie dalo sie nia jezdzic w godzinach wiekszego
    oblozenia, bo na drodze 2x1 pas + pobocze spotykalo sie tak wielu idiotow
    wyprzedzajacych na trzeciego, czwartego i poboczami, ze wolalem jechac droga
    dluzsza o 20 km (90 zamiast 70 km), ale bez nerwow. Od czasu otwarcia trasy
    szybkiego ruchu od Marek do Wyszkowa - jedzie sie luksusowo, a i ludzie
    nauczyli sie np. ze nie jedzie sie lewym pasem, tylko po wyprzedzeniu
    zjezdza na prawy. Czasy dojazdu na dzialke (pomijam czas wyjazdu z Wwy,
    zwlaszcza, ze Trasa Torunska jest w remoncie) wrocily mi do czasow z
    poczatku lat 90-tych.

    --
    Axel