  • 21. Data: 2010-05-06 20:51:50
    Temat: Re: Smsy w Play Fresh nie za darmo tylko za 30zł miesięcznie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Rex pisze:
    > ładuje Fresha co miesiąc
    >
    > Bawi mnie, gdy ludzie wierzą w to, że dostają coś za darmo.
    > Jeśli musisz zapłacić kwotę 30zł, żeby móc korzystać z jakiejś usługi,
    > to nie jest ona darmowa.
    >
    > Nie dajmy nabierać się na tanie chwyty marketingowe!
    >
    > Nazwał bym ofertę Play Fresh inaczej:
    > Masz do wykorzystania nieograniczoną liczbę smsów za 30 zł miesięcznie.

    Ale wiesz, że te 30zł masz do wykorzystania na inne usługi? Nie
    mówiąc już o tym, że ładując za 30zł możesz rozmawiać za darmo w sieci I
    nadal wykorzystać 30zł na coś innego?

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2010-05-06 20:53:49
    Temat: Re: wciaz drogie smsy
    Od: "gruper" <g...@g...pl>

    > Użytkownik "gruper" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No w tej sieci, ktora nazywa sie tak, jak ten przycisk wlasnie jest do
    > wszystkich.

    No tak, ale jest jedna rzecz kieruje mnie do sąsiedniego przycisku STOP
    i nie chcę żeby ludzie stracili
    ochotę by do mnie dzwonić po zobaczeniu bilingu.
    Za tanie chwyty typu przeniesienie do nich "bezpiecznie" wyglądającego
    numeru Pop na 503, też dziękuje.

  • 23. Data: 2010-05-06 20:57:07
    Od: Rex <w...@z...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Ale wiesz, że te 30zł masz do wykorzystania na inne usługi? Nie mówiąc
    > już o tym, że ładując za 30zł możesz rozmawiać za darmo w sieci I nadal
    > wykorzystać 30zł na coś innego?

    Tak, wiem. Ale nie zmienia to faktu, że nie można mówić o jakiejkolwiek
    usłudze, że jest ona darmowa jeśli musisz najpierw zapłacić, żeby móc z
    niej korzystać.

    Jeśli za coś się płaci, to z definicji nie jest do darmowe.

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 24. Data: 2010-05-06 20:57:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gruper pisze:

    > No tak, ale jest jedna rzecz kieruje mnie do sąsiedniego przycisku STOP
    > i nie chcę żeby ludzie stracili

    To chyba najgłupszy argument za tym, aby nie przechodzić do play.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2010-05-06 20:58:57
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-05-06 22:57, Rex wrote:

> [...]
    > niej korzystać.
    >
    > Jeśli za coś się płaci, to z definicji nie jest do darmowe.

    Ale nie płacisz za to. To jest zapłata za inne usługi, a za sam fakt
    dokonania zapłaty dostajesz bonus.
    Prosta logika jest w takim przypadku mało przydatna :-)

  • 26. Data: 2010-05-06 20:59:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Rex pisze:

    > Jeśli za coś się płaci, to z definicji nie jest do darmowe.

    IMHO przesadzasz. Czy gdyby SMSy były darmowe bez względu na
    doładowanie (wymagana tylko ważność konta), to uważałbyś je za darmowe,
    czy niedarmowe?

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2010-05-06 21:18:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No tak, ale jest jedna rzecz kieruje mnie do sąsiedniego przycisku STOP i
    > nie chcę żeby ludzie stracili
    > ochotę by do mnie dzwonić po zobaczeniu bilingu.

    Wiesz - ja jak mam gdzies zadzwonic to wlasnie wybieram numery Playa - bo do
    innych trzeba placic a Playa mam za akurat za darmo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 28. Data: 2010-05-06 21:24:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rex" <w...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Nie dajmy nabierać się na tanie chwyty marketingowe!
    >
    > Nazwał bym ofertę Play Fresh inaczej:
    > Masz do wykorzystania nieograniczoną liczbę smsów za 30 zł miesięcznie.

    Ale to tez nie jest prawda. Zaproponowana przez Ciebie definicja
    reprezentuje druga skrajnosc - tanie chwyty anty-marketingowe
    dyskredytujacej konkurencji.
    Byloby to prawda, gdyby po doladowaniu za 30 zl pieniadze te znikaly a w
    zamian pojawial sie pakiet 1000 SMSow, a tak jest dokladnie tak samo
    nieprawdziwa, jak to, ze sa one za darmo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 29. Data: 2010-05-06 21:25:22
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 06 May 2010 22:31:26 +0200, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    Ha, ciekawsze jest to, że w N usługi na kartę są droższe niż
    abonamentowe i to nieraz o prawie 50%, a możliwość zejścia do
    racjonalnych kosztów uzyskuje się dopiero po przekroczeniu jakiegoś
    poziomu doładowania konta, porównywalnego z abonamentem.
    A u nas de facto karta funkcjonuje jako abonament z pakietem kwotowym
    i możliwością rezygnacji w dowolnym momencie.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 30. Data: 2010-05-06 21:28:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ha, ciekawsze jest to, że w N usługi na kartę są droższe niż
    > abonamentowe i to nieraz o prawie 50%, a możliwość zejścia do

    Wlasnie to jest akurat normalne.
    Patologia jest to, ze karta jest tansza od abonamentu.

    Pozdrawiam
    SDD