  • 91. Data: 2010-05-08 11:24:38
    Temat: Re: Smsy w Play Fresh nie za darmo tylko za 30zł miesięcznie
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 08.05.2010 Tomek <t...@w...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał

    > 30 zł mam na rozmowy poza sieć i je wykorzystuję. A dodatkowo mam darmowe smsy i
    > mało tego, darmowe rozmowy w sieci.

    Proste pytanie: TAK/NIE:
    'Jakbyś miał te poza sieć też "za darmo" ale musiałbyś wydać te 30zł to miałbyś
    wszystko "za darmo"'

    > Nie są wliczone w "te 30zł", sprawdzam
    > billing. Więc skończ filozofować jak inni. Nie podoba się - siedź w swojej sieci
    > i nie płacz i nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma.

    Ok, siedź w swojej sieci i nadal uważaj że masz coś za darmo. Takich klientów
    nam trzeba! :D

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 92. Data: 2010-05-08 11:26:05
    Temat: Re: wciaz drogie smsy
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 8-05-10 12:57, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Za wszystkie telefony we firmie na 1 rachunku? Z bilingami itd?

    Sugerowałeś że otrzymanie FV w przypadku prepaida to jakiś ogromny
    problem, więc sprecyzowałem że to żaden problem. Choć fakt że w
    przypadku kilkudziesięciu SIMów jest to kłopot.
    Bilingi w prepaidzie to chyba jedynie za dopłatą, o ile są w ogóle
    dostępne.
    Zresztą skoro jesteś tak dobrze traktowany przez opa, to możesz zapytać
    czy nie dałoby się np. "dokleić" parę prepaidów do jednego konta.
    Wszystko na jednej FV dla naprzykładu.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 93. Data: 2010-05-08 11:26:16
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>

    > Pozorowana konkurencje w ramach W3.
    > Wzajemne kopiowanie ofert. Brak walki cenowej pomiedzy nimi, za to
    > wspolna

    Dlatego dobrze że te mechanizmy nieraz puszczają, przykładem jest Hejah.
    Właściwie przykładów dalszych brak. Ogólnie W3 to taka wspólna kopulacja.
    I żeby nie Play to albo by byli pozwani za działania jakieś w zmowie albo
    było by więcej takich Hejah. Powstał Play. W3 mają niby z głowy tą
    politykę, bo mają "wspólnego wroga".
    --
    Ale co klientów obchodzi ich walka z P4 ?!

    Tak czy inaczej uważam że W3 działa w zmowie doje nas ile może.
    --
    Do dojenia nie trzeba zmowy. Wystarczy mieć dobrą pozycję rynkową.

  • 94. Data: 2010-05-08 11:31:02
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 8-05-10 13:14, Piotr M pisze:

    > A jaki jest MTR?

    Za SMS? Obawiam się że nie ma.

    > Poza tym, a mBank nie dokłada do interesu oferując stawkę 19gr do
    > wszystkich?
    > To też jest poniżej MTR.

    To ich sprawa jak to kalkulują żeby się opłacało. Ale jak widać można, a
    nie doić klienta na maxa :-)

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 95. Data: 2010-05-08 11:37:27
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 8-05-10 12:59, Sergiusz Rozanski pisze:

    > W promocjach paruje od razu

    Z konta?

    > 3000sms za 30zł, zamawiasz, 30zł znika a ty robisz
    > na ten przykład 1 sms za 30zł :)

    Dobrze rozumiem 30żł(doładowanie) - 30zł(wg Ciebie za SMS) = 30zł(stan
    konta)?
    Chyba jakąś nową matematykę wymyślasz ;-)

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 96. Data: 2010-05-08 11:42:13
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-05-2010 o 13:17:00 Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> napisał(a):

    > klientów. Gdybyś nie wydał 30zł to byś ani 1 smsa nie zobaczył - proste,
    > więc te smsy Cię kosztują, konkretnie kosztują 30zł, ile za sztukę to
    > ciężko powiedzieć, globalnie bardzo prosto.

    Ale nie rozumiesz że Twoje argumenty są absurdem?
    A rozmowy przychodzące są darmowe? Są tak samo darmowe jak te smsy.

    Ale ty powiesz ze rozmowy przychodzące nie są darmowe, bo trzeba płacić
    abonament lub doładować kartę. To Twój argument.

    > Nawet jakbyś miał wszystkie
    > usługi zryczałtowane: rozmowy i sms do wszystkich sieci i inet w tym, ale
    > kosztem 30zł/mc to też byś pisał że masz wszystko "za darmo"?

    Czekaj pomyślę :) Tak bo tak się mówi i jest to poprawne. Na ryczał mówi
    się że jest coś darmo. Zauważ że nawet UOKiK nie przyczepia się do tej
    darmowości w ofertach.
    Ty jesteś innego zdania i też masz rację ale wchodzisz w absurd, bo tak
    naprawdę nic nie jest za darmo. Musisz jeść, kupić telefon itd.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 97. Data: 2010-05-08 12:36:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gruper" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A do Ciebie ktoś dzwoni na dłużej niż 5 sekund, by przekazać-oddzwoń do
    > mnie? Bo ja nie mam zamiaru się tak bawić.

    Na numer Playa do mnie dzwonia Klienci. Nie zalezy mi na Klientach, ktorzy
    maja weza w kieszeni - to raz.
    Wspolpracownikow oraz moja kobiete wyposazylem tez w Playa, dzieki czemu
    moge sie porozumiewac za darmo i to wideo.
    Poza tym mam tez numery stacjonarne (Ere i voipy)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 98. Data: 2010-05-08 14:45:32
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-05-2010 o 14:36:51 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > moja kobiete wyposazylem tez w Playa, dzieki czemu
    > moge sie porozumiewac za darmo i to wideo.

    Będziesz żałować ;D

  • 99. Data: 2010-05-08 15:04:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gruper pisze:

    > wiadomości news:hrvagm$p3f$2@news.onet.pl...

    > Nie, to najrozsądniejszy argument. Nie wiem dlaczego tak jest i nic mnie
    > to nie obchodzi, póki nic z tym nie zrobią, a wiem że stan ten trwać ma
    > do 2014 roku, ta sieć dla mnie nie istnieje. To tak jakbym dzwoniąc na
    > stacjonarkę zastanawiał się czy to numer Netii, bo do nich też mogłoby
    > być np drożej. A Plej wcale nie ma tak wielu użytkowników, tylko tacy
    > szczekacze jak Ty i SDD robią im reklamę :)

    Ale kto i co ma zrobić? MTR maleje, a stawki do Playa z innych sieci
    rosną. Co może zrobić klient, oprócz pokazania swojego zdania złodziejom
    i przejścia do Play?

    --
    Liwiusz

  • 100. Data: 2010-05-08 15:16:17
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>
    > Umowa terminowa jest zobowiązaniem utrzymywania numeru na określonych
    > warunkach. Większość promocji abonamentowych wymagających zawarcia umowy
    > terminowej kończy się przejściem umowy na bezterminową bez zmiany
    > warunków, którą można wypowiedzieć w każdej chwili. I w tych
    > przedpłacanych też musisz płacić co miesiąc trochę kasy by dalej działał.

    A ja ofertę, co aby działało nie trzeba płacić. Bo 5zł/rok. No chyba że
    sprowadzić temat do absurdu.
    --

    Ale kto tu chce wyłącznie utrzymywać numer ?!