  • 11. Data: 2010-05-06 16:47:47
    Temat: Re: wciaz drogie smsy
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 6-05-10 18:38, SDD pisze:

    > A w jakiej to sieci jest taki przelicznik?

    Play Fresh

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 12. Data: 2010-05-06 16:50:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ALEX" <k...@s...us> napisał w wiadomości

    > Play Fresh

    Jest gorszy, niestety.
    Za doladowanie 5 zl masz 100 SMSow gratis (czyli x20)
    Za 30 zl masz 1000 SMSow gratis (czyli x33,33333)
    SMSy kumuluja sie tylko do 5000
    - no ale oczywiscie i tak jest zajebiscie

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2010-05-06 17:26:58
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 6-05-10 18:50, SDD pisze:
    > U?ytkownik "ALEX"<k...@s...us> napisa? w wiadomo?ci

    > Jest gorszy, niestety.
    > Za doladowanie 5 zl masz 100 SMSow gratis (czyli x20)
    > Za 30 zl masz 1000 SMSow gratis (czyli x33,33333)

    Za 50 zł masz 5000.
    BTW Na dniach będę doładowywał to sprawdzę ile dostanę.

    > SMSy kumuluja sie tylko do 5000

    Mi wystarcza.

    > - no ale oczywiscie i tak jest zajebiscie

    Ale niektórzy i tak kurczowo trzymają się W3 i płaczą że jest drogo. Ale
    to ich problem.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 14. Data: 2010-05-06 18:32:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ALEX pisze:

    > Za 50 zł masz 5000.

    Dostaniesz 2000.

    > Ale niektórzy i tak kurczowo trzymają się W3 i płaczą że jest drogo. Ale
    > to ich problem.

    To zrozumiałe, że nie wszyscy ekscytują się cennikami. Niektórzy mają
    ciekawsze rzeczy do roboty, albo są zbyt mało inteligentni, aby to
    ogarnąć. Ani to, ani to nie jest ani dziwne, ani naganne.

    Za wiele innych rzeczy komórkowi wyjadacze przepłacają, co pewnie
    wywołuje zdziwienie "specjalistów" w innych dziedzinach. Takie życie.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-05-06 19:19:39
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-05-2010 o 20:32:54 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > To zrozumiałe, że nie wszyscy ekscytują się cennikami. Niektórzy mają
    > ciekawsze rzeczy do roboty, albo są zbyt mało inteligentni, aby to
    > ogarnąć. Ani to, ani to nie jest ani dziwne, ani naganne.

    Bezgraniczna tolerancja i zrozumienie od Ciebie płynie ;)
    A może być inaczej. Może być niezrozumiała właśnie ta ekscytacja
    cennikami. Ale ta ekscytacja to często po prostu zainteresowania a nawet
    pasja. Oczywiście że 1gr w tą czy tamta to pikuś, ale jak to dobrze zawsze
    o tym porozmawiać. Bo nic nie jest przypadkiem, nawet ten 1 grosz :) Ale
    za dużo gadaniny (pisaniny) o tym groszu może także być dziwne i naganne.
    Bo można bić pianę ( nie wiem, trollować, albo jak ten Kargul z Pawlakiem
    :) ) a ten grosz nie bije po kieszeni.

    > Za wiele innych rzeczy komórkowi wyjadacze przepłacają, co pewnie
    > wywołuje zdziwienie "specjalistów" w innych dziedzinach. Takie życie.

    Co przepłacają komórkowi wyjadacze?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 16. Data: 2010-05-06 19:39:02
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 06 May 2010 18:46:05 +0200, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >A jak jet za granicą w tym temacie?

    W Norwegii u byłego państwowego operatora masz tak:
    http://telenor.no/privat/mobil/priser/

    końkurent ma tak:
    https://netcom.no/priser.html?linkid=meny

    i mają ciekawy przelicznik 1 SMS=1 minuta jak masz to wliczone w
    abonament.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 17. Data: 2010-05-06 20:31:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-05-2010 o 21:39:02 Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > końkurent ma tak:
    > https://netcom.no/priser.html?linkid=meny
    >

    > i mają ciekawy przelicznik 1 SMS=1 minuta jak masz to wliczone w

    Czyli w Norwegii 1 sms kosztuje pół korony czyli jakieś prawie 30gr.
    Czyli też tną.

    I jeżeli w innych krajach zachodnich i wysokorozwiniętych jest tak samo,
    to znaczy nie mam racji. Bo jak wszyscy rżną to znaczy że to normalne i że
    źle to nazywam i że tak mi się wydaje..

    Dobra. Stanę przy swoim i powiem że to globalna zmowa aby płacić za smsy.
    Bo w obecnych czasach jaki koszt (obciążenie sieci itd) ponoszą operatorzy
    przy wysłaniu jednego smsa? Ja uważam że zero!

    Aby to sobie uzmysłowić to ile "waży" jedna minuta rozmowy a ile waży
    jeden sms. I jak to porównać z opłatami.
    A i tam to jest chyba złe zestawienie. Przecież sms to 160 znaków.
    Ile tych 180 znaków można zapisać na płycie CD? A ile kosztuje przesłanie
    w GSM danych zawartości całej płyty CD.
    Przecież to masakra.

  • 18. Data: 2010-05-06 20:35:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr M pisze:

    > Co przepłacają komórkowi wyjadacze?

    Pewnie za wiele innych rzeczy, o których nie mają pojęcia. Przykład
    pierwszy z brzegu: można wybrać dostawcę prądu, tylko jeden dostawca
    jest najtańszy, a na jego zmianę zdecydował się pewnie nawet nie 1%
    użytkowników pozostałych operatorów. To taka analogia do przenośności
    numerów.

    Kolega kupił sobie buty reeboka za 300zł. Okazało się, że jeden z
    butów jest zbyt mały. Poszedł do szewca na "wydłużenie" buta, a szewc do
    niego:

    - ile pan zapłacił za te buty
    - 200zł (nie chciał się przyznać, że 300 ;)
    - a wie pan, że 100zł to było za ten znaczek?
    ;)

    Niekiedy niektórzy wolą "markę" (orange ;) zamiast korzystnej ceny.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2010-05-06 20:36:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr M pisze:

> [...]
    > Ile tych 180 znaków można zapisać na płycie CD? A ile kosztuje
    > przesłanie w GSM danych zawartości całej płyty CD.

    Zabierasz się do tego od d*py strony. Jak w socjalizmie. Uważasz, że
    zbierze się jakaś komisja, która oceni ile sieci zajmuje SMS i na tej
    podstawie określi jego cenę. A tak nie jest. SMS kosztuje tyle, ile
    skłonni są zapłacić konsumenci. Chcą płacić 18gr? To płacą.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2010-05-06 20:49:59
    Temat: Smsy w Play Fresh nie za darmo tylko za 30zł miesięcznie
    Od: Rex <w...@z...pl>

    ładuje Fresha co miesiąc
    > min 30zł i mam darmo,

    Bawi mnie, gdy ludzie wierzą w to, że dostają coś za darmo.
    Jeśli musisz zapłacić kwotę 30zł, żeby móc korzystać z jakiejś usługi,
    to nie jest ona darmowa.

    Nie dajmy nabierać się na tanie chwyty marketingowe!

    Nazwał bym ofertę Play Fresh inaczej:
    Masz do wykorzystania nieograniczoną liczbę smsów za 30 zł miesięcznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Rex