  • Data: 2019-03-29 08:41:54
    Temat: Re: Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 28 marca 2019 21:59:50 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Ceny w intercarsie dla przecietnego Kowalskiego (bez rabatów zakupowych)
    > są przeciez na poziomie bandyckim...
    > Mozna kupić gdzies drozej?

    Ci o Merców i BMW tak maja
    Musieć dobry marketing Merc mieć
    Mój sąsiad ze swoja kilkunastoletnią już S-klasą też z byle pierdołami jeździ do
    Ożarowskiego
    Ostatnio tam jechał spryskiwacze wymienić. Jak mu wcześniej proponowałem ze ja mu to
    po sąsiedzku zrobię to odmówił twierdząc ze Mercu to nie tak łatwo, ze trzeba cudna
    urządzenia mieć.
    Akurat robota była banalnie prosta.
    Olej tez jeździ zmieniać do Ożarowskiego bo uważa że lokalni mechanicy nie bedą
    potrafili tego zrobić. Klocki hamulcowe tak samo.
    Jak mi mówi później ile go tam skasowali to współczuję tylko.

    Ciekawi mnie czy koła z letnich na zimowe tez u Ożarowskiego wymienia
    A do Ożarowskiego ma w jedna stronę kilkadziesiąt km
    Znowu drugi znajomy co to BMW ma to tez kilkadziesiąt km z byle pierdołą do
    Kwiatkowskiego(serwis BMW) jeździ.
    A dosłownie 400 metrów od miejsca gdzie mieszkamy jest warsztat na z którego usług od
    lat korzystam. Ceny nie najniższe w mieście ale robią bardzo solidnie. Ale ci od
    Merców i BMW to do Ożarowskiego i Kwiatkowskiego cisną