  • Data: 2019-03-31 15:20:52
    Temat: Re: Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-27 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Moze na jakichs pipidówkach.

    Jak wiadomo na pipidówce życie i zdrowie człowieka ma mniejszą wartość
    niż w mieście.

    > W Poznaniu co kolejne badanie to bardziej szczegółowe.
    > Ostatnio jak mi jeden przeryl autko to az kolege wolał bo nie wierzył ze
    > 98 rok moze byc w takim stanie...

    "Jak stwierdza NIK, diagnosta to jedna z nielicznych profesji, w których
    nagradzana jest bylejakość. Rzetelni diagności często nie znajdują
    uznania pracodawcy. Nie mówiąc o klientach".

    http://wyborcza.pl/7,155287,21587153,stacje-kontroli
    -pojazdow-bez-kontroli-przerazajacy-raport-nik.html?
    disableRedirects=true