  • Data: 2019-03-29 19:39:04
    Temat: Re: Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tam się nie znam, ale wpisałem w google cyferki które widnieją na tym
    > cudzie które podlinkowałeś wcześniej: 211-470-03-59
    >
    > Wyszło... "Vapor canister, $59". Niewykluczone, że trop z Matellem jest
    > faktycznie trafny - w każdym razie bardzo mi się podoba :) (aczkolwiek ja
    > sam preferowałem zawsze Majorette).

    Nie, to nie to. To jest właśnie filtr oparów paliwa. Ja też mechanikiem
    nie jestem - zapamiętałem jedynie kształt tego czegoś. Nie ma żadnych
    lecz duże otwory bo inaczej wentylacja by nie mogła się przez niego
    przedmuchać. Pomyliłem filtr.

    > Pełna kulturka, jestem pod wrażeniem.

    Sorki. Poniosło mnie. Ale gość mnie wkurzył swoimi impertynencjami i
    udzieliło mi się jego chamstwo. Wykorzystał to, że nie jestem
    mechanikiem i przytoczyłem link do złego filtra, który kształtem wydał
    mi się podobny. Nie chciało mu się wygooglać instrukcji obsługi
    samochodu by doczytać jaki to przycisk, co robi. A jak ma mechaniczne
    doświadczenie, to mógłby poszukać sobie właściwy filtr na tej podstawie.
    Tymczasem wolał mnie gównem obrzucić. To taki drugi Kris, choć w wersji
    gnojek++.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek