    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 28 Mar 2019 22:59:48 GMT

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Tak jest. Nie wymieniłem angielskiej lampy i wydechu bez homologacji
    > i co roku dostaję pieczątkę i zaproszenie na kolejne badanie za rok.
    > Na tym polega badanie techniczne we Warszawie. Przewodów hamulcowych
    > też nie wymieniłem. Oddałem ten samochód i dalej dostaje pieczątki w
    > innej stacji.

    Biorac pod uwage ilosc samochodów ze zle ustawionymi swiatłami na drodze
    i aktywnosc policji w zwracaniu uwagi tymze - wcale sie nie dziwie ze
    stacje nie sprawdzaja.
    Ale hamulce? Serio? No to mega jestem zdziwiony bo na to zawsze zwracaja
    duzą uwage tam gdzie jezdze, nawet raz mi cofneli bo okazało sie ze jest
    duza roznica w sile hamowania czego pewnie bez awaryjne hamowania bym
    nigdy nie wyczuł.

    A ty jezdzisz z popekanymi przewodami hamulcowymi? Nie masz juz na czym w
    zyciu oszczedzac?

    --
    Pozdrawia... Budzik