  • Data: 2019-03-28 20:05:40
    Temat: Re: Smrodziarze atakują. Czy to jakaś nowa moda?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-27 o 23:20, Tomasz Pyra pisze:

    > Że benzyniaków to bym nie powiedział.

    Może inaczej: statystyk nie prowadzę ale w nozdrza rzucają się
    zdecydowanie bardziej samochody wytwarzające siwy / biały, gryzący dym.
    Diesle też potrafią moc smrodu zaprezentować ale to rzadko widuję. I co
    ciekawe, w przypadku diesli, zdarza się, że smród jest straszny mimo iż
    czarnej chmury nie ciągną za sobą. Raczej niebieskawy dym wtedy wytwza

    > Generalnie taki śmierdzący trup z przodu to coś, co u mnie włącza tryb
    > nie brania jeńców przy wyprzedzaniu, chociaż normalnie spokojny jestem.

    Też tak robię. Nie lubię się wciskać, ale nie da się za takim wyrobić.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek