-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Smród z klimy.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <57c1591a$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<57c1dc12$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 28 Aug 2016 11:24:32 +0200
Message-ID: <j...@m...org>
Lines: 25
NNTP-Posting-Host: 79.185.173.250
X-Trace: 1472376215 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 660 79.185.173.250:20724
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587540
[ ukryj nagłówki ]Sat, 27 Aug 2016 20:29:31 +0200, Jarek
> Co robić?
Ogólnie smrodek najcześciej bierze się właśnie z zarośniętego odpływu (ew.
tacki). W drugiej kolejności z zarośniętego parownika -- ale żeby parownik
zarósł, to trzeba jeździć notorycznie bez filtra.
Generalnie zalanie parownika, a przez to siłą rzeczy tacki i odpływu,
jakimś preparatem do odgrzybiania, powinno przynieść ulgę. Ważne tylko, aby
lać to na parownik (a nie jak niektórzy, psikać do pierwszego lepszego
kanału) oraz nie przesadzić z ilością, żeby się z tacki do kanału nie
przelało (bo wtedy będzie masakra). Jeśli odpływ jest faktycznie
zarośnięty, trzeba traktować wielokrotnie małymi dawkami.
BTW Moja Mazda ma już 8 lat i nic nie śmierdzi (a czyszczenia gruntownego,
poza co rocznym sprayowaniem powietrza preparatem FORTE, nie
przeprowadzałem). Natomiast w Skodzie śmierdziało mniej lub bardziej
praktycznie od nowości, szczególnie mocno i długo jak ją na upale pod
chmurką zostawiłem. Widać to kwestia konstrukcji -- o czym pisałem już
wielokrotnie na grupie.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.16 11:30 Myjk
- 28.08.16 12:06 cef
- 28.08.16 18:25 z
- 30.08.16 09:56 Myjk
- 30.08.16 10:28 Trybun
- 30.08.16 10:30 Trybun
- 30.08.16 10:31 Trybun
- 30.08.16 12:07 z
- 30.08.16 12:11 z
- 30.08.16 15:38 Miroo
- 30.08.16 23:20 Tomasz Pyra
- 31.08.16 13:54 Adam
- 31.08.16 15:40 Wiesiaczek
- 31.08.16 17:02 Uncle Pete
- 31.08.16 17:11 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=