  • Data: 2015-07-21 17:25:20
    Temat: Re: Smierdzi klima po włączeniu - jakies 30 sekund
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W dniu 2015-07-21 o 00:47, Pszemol pisze:

    > Taka jest obiegowa teoria... Pytanie brzmi: czy ktoś to zweryfikował?
    > Czy te 2 minuty wystarczą faktycznie do osuszenia wentylacji? Nie sądzę.

    Myślałem, że Ty zweryfikowałeś, skoro swoim pytaniem zarzuciłeś mi złą
    obsługę klimy... :)

    > Zwłaszcza gdy na te dwie minuty wpuścisz powietrze wilgotne z zewnątrz.

    A wychodząc z samochodu nie wpuścisz? Poza tym - jakie wilgotne
    powietrze. Dziś, typowy letni dzień - wilgotność powietrza 47% (30st.C).
    Pomijając (niesłusznie) kwestie temperatury, to wartość zalecanej
    wilgotności w mieszkaniu...

    > W ogóle brzmi to jak pudrowanie syfu...

    Zgadzam się. Tak to nie powinno działać i chciałbym się tego pozbyć...

    > Takie auto z wadliwą konstrukcją należy po prostu sprzedać i kupić dobre.

    Gdyby to było takie proste... :) Poza tym nie mam pewności, czy to
    felerny egzemplarz, czy wadliwa konstrukcja...

    > No cóż... fascynujące masz hobby - podziwiam wytrwałość.

    A rzadko to człowiek podjeżdża na zakupy do marketu, aby problemem było
    coś takiego sprawdzić?

    > Te poradniki robią osoby które mają podobne źle skonstruowane auta?

    Stawiam, że wszystkie samochody są dobrze skonstruowane, tylko w
    niektórych rozpoczął się pewien proces, którego nie można już cofnąć bez
    sporych nakładów pracy...

    > Może wystarczy oglądać przez otwory po wyjętym filtrze?

    Tak, i będę siedział 10 min w samochodzie i oglądał parownik. Aż tak
    mnie to nie pasjonuje. Poza tym nie w tym samochodzie. Laptopa z kamerą
    byłbym w stanie jeszcze zostawić...

    > Co to za marka, model, rocznik?

    Czego, roztoczy? ;) Corolla E11 1999r., wcześniej mało używana... Klima
    ręczna, wydajna.

    > Czy po postoju parę minut w jednym miejscu z klimą włączoną
    > masz kałużę wody pod autem? Jeśli nie, to może masz zatkany
    > po prostu ściek tej skroplonej wody z instalacji.

    Kałuży może nie, ale woda kapie. Pianka dezynfekująca też tamtędy wylata...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.