  • Data: 2015-07-20 21:10:29
    Temat: Re: Smierdzi klima po włączeniu - jakies 30 sekund
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W dniu 2015-07-20 o 20:23, Pszemol pisze:

    > Po to aby ozonować w warunkach w miarę suchego powietrza...
    > I po to, aby ozon cyrkulował w układach wentylacji w samochodzie.
    > Sam ozonator nie ma na tyle "cugu" aby wepchnąć ozon wszędzie.

    Rzeczywiście, suche i chłodne powietrze wydłuża czas rozkładu ozonu.

    Nie wiem jak powinno śmierdzieć po skutecznym ozonowaniu (podobno 13
    ug/dm3) i jaką wydajność mają stosowane powszechnie ozonatory, ale moim
    zdaniem te pompki mają kiepską wydajność i nie są w stanie zapewnić
    należytego stężenia w nieszczelnej kabinie samochodu. Zapach może
    usunąć, ale w likwidację pleśni po prostu nie wierzę.

    Ja tam preferuję wkładanie wężyka bezpośrednio do dolotowych i w okolice
    parownika, a ozonowanie całej kabiny jak dodatek. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.