  • 11. Data: 2010-12-03 12:02:16
    Temat: Re: Śmierdzący, palony olej
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    A metalowa czesc tez sie odparowala?

    --
    Pozdr

  • 12. Data: 2010-12-03 17:14:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message
    > Dnia (Fri, 03 Dec 2010 00:19:37 +0100) ktos podajacy sie za Tomasz Pyra
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ja mialem zachlapana komore silnika u siebie (jazda bez korka oleju) i tez
    > sie
    > zastanawialem co zrobic. Koniec koncow przejechalem trase okolo 1500km
    > i sie wypalilo. Nic nie smierdzi. Wiec moze poczekaj po prostu.

    Albo Ci się nos przyzwyczaił i nie czujesz :-) Ja bym jednak umył.
    Do tego przyfajczonego oleju będzie się kleił brud i kurz i będzie
    miał syf pod maską. Ja lubię tam mieć czysto i świecąco więc myję
    komorę silnika raz w roku po zimie bez względu na jakieś wycieki :-)

  • 13. Data: 2010-12-04 12:22:31
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 3 Dec 2010 10:14:31 -0600) ktos podajacy sie za Pszemol
> [...]

    > miał syf pod maską. Ja lubię tam mieć czysto i świecąco więc myję
    > komorę silnika raz w roku po zimie bez względu na jakieś wycieki :-)

    Acha... Czuje flejma na temat mycia komory silnika :)

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 14. Data: 2010-12-05 23:36:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dnia (Fri, 3 Dec 2010 10:14:31 -0600) ktos podajacy sie za Pszemol
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Acha... Czuje flejma na temat mycia komory silnika :)

    Nie myją silnika tylko brudasy, flejtuchy i cykory :-)

  • 15. Data: 2010-12-06 13:23:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message

    > Nie myją silnika tylko brudasy, flejtuchy i cykory :-)

    A do tego z zachlapanym jezdza glaby, bo duzo nie trzeba zeby taki olej
    zapalil sie gdzies na kolekorze wydechowym.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-12-06 14:23:34
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 03-12-2010 o 00:19:37 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Teraz pytanie - myć silnik przy -10C (jak trzeba to potem go wstawię do
    > garażu żeby sobie pochodził)? Czy wyśmierdzi się i przestanie, a z

    Tomek, umyj.

    Teraz nawie jest często włączony, ruch na ulicach też powolny i wszystko
    leci do kabiny, po co wąchać ten smród? Tak szybko nie odparuje.

  • 17. Data: 2010-12-06 23:45:08
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > A tak ogólnie to normalny jesteś? ;)

    Oczywiście że tak

  • 18. Data: 2010-12-06 23:47:47
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    marek <s...@o...pl> napisał(a):

    > http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&ie=UTF-8
    &q=%22mttj.WYTNIJ
    %40gazeta.
    > pl%22&btnG=Szukaj&sitesearch=
    >
    > milej lektury

    Ale o co chodzi ! ?

    Tak śrubokręt, -to plastikowe żeby tylko metal został
    bo śmierdziało plastikiem i dymiło w trakcie jazdy.

    Wiem mogłem rozgrzać i podpalić - szybciej by poszło ;)

    pozdrawiam.

  • 19. Data: 2010-12-06 23:50:22
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > A metalowa czesc tez sie odparowala?

    po 4 h została już tylko metalowa część :)

  • 20. Data: 2010-12-07 00:38:12
    Temat: Re: &#166;mierdz&#177;cy, palony olej
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > A do tego z zachlapanym jezdza glaby, bo duzo nie trzeba zeby taki olej
    > zapalil sie gdzies na kolekorze wydechowym.
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil

    historia nie zna tego typu przypadków.