  • Data: 2009-02-06 13:55:23
    Temat: Re: SmartCart
    Od: Piotr-X <h...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cezar wrote:

    > "Piotr-X" <h...@p...neostrada.pl> wrote in message

    > moze jakis klon FunCard np. Titanium Card ?
    >
    > http://www.wlsmartcard.com/Titanium.htm
    >
    > c.

    O dzienki, Funcard okazało się właściwym słowem kluczowym .
    Zaczynam się wgryzać w tematykę, znalazłem kartę funcard 2 za 20 PLN
    cena jeszcze akceptowalne i coważne jest to do kupienia w detalu, bo 1000 stk
    to raczej nie zamówię .
    A ten link co dałeś , hmmm jest to raczej nie do kupienia a i cena będzie
    zapewne kosmiczna ( na stronie nie ma cennika ) , w detalu ma się rozumieć.
    Został bym raczej przy "dwójce" , ale mam pytanie może już to ktoś wie i
    oszczędzi mi szukania .
    Wydaje mi się że można zmienić program avr-a i w ten sposób odczytać zawartość
    eeprom , jeśli przeprogramowanie avr-a nie wiąże się z fizycznym skasowaniem
    eeproma, to jak dlamnie kicha .