    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Smarowanie piasty?
    Date: Sun, 9 May 2010 15:24:59 +0200

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hs6bk0$l4d$...@i...gazeta.pl...
    > To teraz mi wyjasnij czemu nie powinienem (z obawy o wlasne zdrowie i
    >
    > Z tego samego powodu z ktorego montujesz klocki n.p. EBC, Nissin a nie
    > jakies noname z allegro pomimo ze te za 30 pln sa identyczne z wygladu jak
    > te za 100 pln .

    Ja podalem ceny do jednych z najlepszych producentow lozysk. Zarowno FAG,
    jak i SKF to nie sa noname. Podalem rowniez dopuszczalne predkosci obrotowe,
    ktore podaje producent. Aby przekroczyc granice lozyska 6204 2RS pojazd
    musialby poruszac sie ponad 370km/h, a 6203 ma jeszcze wyzsze predkosci
    dopuszczalne.

    Dalej uwazam, ze lozysko za 10zl wystarczy... no chyba, ze podasz mi
    oznaczenie i producenta lozyska, ktore przy tych samych wymiarach i tym
    samym oznaczeniu wytrzyma 2, 3, 4, 5x wieksze obroty, a tym samym bedzie
    warte 2, 3, 4, 5x wiecej.

    > I z tego co juz wczesniej pisalem - tanie to sa zwykle te lozyska gdzie
    > srodek sie kreci.

    To teraz mi wyjasnij naprawde wielkimi literami (bo nie kumam) jaka roznica
    co sie kreci (czy bieznia wewnetrzna czy zewnetrzna) w lozysku o
    _pelnym_oznaczeniu_ 6203.

    Mozesz tez mi wyjasnic jak to sie ma do lozyska 6204 2RS, ktore ma gumowe
    uszczelki (nie metalowe!), ktore moga sie swobodnie obracac zarowno wzgledem
    biezni zewnetrzej jak i wewnetrznej.

    --
    pzdr:
    Ivam