  • Data: 2010-05-09 17:20:01
    Temat: Re: Smarowanie piasty?
    Od: "Tytus" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka
    *** "Ivam"
    To teraz mi wyjasnij naprawde wielkimi literami (bo nie kumam) jaka roznica
    co sie kreci (czy bieznia wewnetrzna czy zewnetrzna) w lozysku o
    _pelnym_oznaczeniu_ 6203.

    w 6203 nie ma to znaczenia to chyba wiesz, natomiast przy Z, 2Z czy ZN juz
    bedzie mialo znaczenie.
    A rozmawiamy o lozyskach zakrytych dla przypomnienia - o tych ktore wskazal
    na allegro Arni i Jasio

    ***Mozesz tez mi wyjasnic jak to sie ma do lozyska 6204 2RS, ktore ma gumowe
    > uszczelki (nie metalowe!), ktore moga sie swobodnie obracac zarowno
    > wzgledem biezni zewnetrzej jak i wewnetrznej.

    Mozesz mi wskazac gdzie mozna kupic lozysko FAG lub SKF 6204 2RS taniej niz
    10 pln za szt???
    Tylko orginal a nie pudelko z napisem SKF...
    BTW w Wawie jest rowniez sklep z lozyskami made in russia, opcja dla jeszcze
    bardziej oszczednych - tych ktorym zupelnie wszystko jedno co maja
    zamontowane w moto.

    --
    Tytus
    żółta motorynka