eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne... › Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Date: Wed, 14 Sep 2011 13:39:07 +0200

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał
    > ...jak by się mogło wydawać :-)
    > Przeszukałem internet za jakimś odbiornikiem radiowym do
    > iPhone/iPada

    Zlosliwie bedzie: co sie stalo, czyzby sluchanie radia przez
    internet przestalo wystarczac ? :-P

    Bo juz kiedys o tym mowilismy :-)

    > Jakby nie było klienteli na tego typu produkt, czyli właścicielom
    > iPhone/iPod
    > nie brakuje czegoś takiego tak bardzo jakby się to mogło wydawać.

    Byc moze zrobienie tego nie jest takie latwe jak sie wydaje, albo
    ktos policzyl ze nie zarobi biorac pod uwage cene i spodziewana
    sprzedaz.

    > Ciekawie wygląda tuner w iPod nano - nagrywanie audycji i
    > oznaczanie
    > lecących właśnie piosenek wydaje się być ciekawą opcją w
    > nowoczesnym
    > radyjku. Zastanawiam się, czy może dodadzą tą opcję w iPhone 5?

    Ty lepiej scalaki sprawdz - moze radio tam juz jest ?

    > Tu jeszcze znalazlem piekna chinska mysl techniczna w tym
    > temacie:
    > http://www.dealextreme.com/p/mini-fm-radio-for-ipod-
    87-9mhz-107-9mhz-11959
    > Ale coś czuję podskórnie, że ten "inteligentny" tuner FM z iPod
    > nano 5gen
    > wejdzie do zestawu "ficzerków" nowego iPhone 5... :)

    No ba, g* telefon za 100zl ma radio wbudowane, a "najlepszy na
    swiecie" nie ma ? :-P

    Tylko ze to juz wersja 5, ja rozumiem ze v1 moze byc niedorobiona,
    ale v4 ? :-)

    J.