eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
  • Data: 2011-09-14 15:21:08
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał
    > Ależ to bardzo proste drogi Watsonie.
    > Radio FM jest za darmo. Rebe, to ja się ciebie pytam - jaki to
    > jest
    > interes? To jest żaden interes...
    > Radio online wymaga danych. Dużo danych. Dużo danych wymaga
    > dużego pakietu
    > w abonamencie. Wiele sieci płaci wielebnemu haracz w postaci
    > procentu od
    > abonamentu. Więc abonament ma być wysoki, żeby procent był
    > wysoki.
    > To jest nasz miś, na miarę naszych możliwości. Za pełną cenę, na
    > fakturę.

    Ja tam nie jestem pewny czy dobrze piszesz kto na kogo w ktora
    strone naciska, ale co do ogolu sie zgadzam - wszystko idzie w
    strone tego ze telefon jak najwiecej danych transmituje, a ty
    kliencie plac wysoki abonament.

    Ciekawe czy kazdy sobie tak wymysla nowe funkcjonalnosci, czy to
    jakies mniej lub bardziej oficjalne naciski zeby tak bylo ... ale
    chyba ze strony operatorow, bo to oni na tym zarabiaja w pierwszej
    kolejnosci :-)

    J.