eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne... › Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
  • Data: 2011-09-14 14:31:14
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:j4q3os$nu0$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał
    >
    > Zlosliwie bedzie: co sie stalo, czyzby sluchanie radia przez internet
    > przestalo wystarczac ? :-P
    >
    > Bo juz kiedys o tym mowilismy :-)

    Nie, nie przestało wystarczać - po prostu słucham jękolenie
    tych co tunery mają jaki to iPhone 4 dziadowski i zastanowiło
    mnie czy można tanim kosztem dodać tuner do iPhone4.

    > Byc moze zrobienie tego nie jest takie latwe jak sie wydaje, albo ktos
    > policzyl ze nie zarobi biorac pod uwage cene i spodziewana sprzedaz.

    No ale jeśli byłaby to poszukiwana opcja w telefonie to byłby
    na nią popyt... Gdyby użytkownicy iPhone tak bardzo krwawili
    z cierpienia jej braku w swoim telefonie to daliby każdą sumę
    za taki dodatek... A jednak ewidentnie nie cierpią.
    iPhone i tak nie można było kupić bez abonamentu z internetem
    więc i tak miałes już internet kupując iPhone - czemu więc nie
    słuchać radia przez internet w XXI wieku i uniezależnić się od
    anten FM które w dużych metropoliach dają raczej kiepskie
    pokrycie zasięgiem w porównaniu do zasięgu internetu?

    Ja często jak jadę samochodem gdzieś dalej od Chicago i słucham
    mojego ulubionego radia w aucie w pewnej odległości tracę
    zasięg - wtedy przełączam się na iPhone i puszczam radio
    z internetu przez głośniki samochodowe. USA to duży kraj
    i radia FM jak widać poza miastami mało kto słucha bo nie ma
    anten aż tyle aby pokryć niegęsto zaludnione tereny...

    > Ty lepiej scalaki sprawdz - moze radio tam juz jest ?

    Swojego telefonu jeszcze - o dziwo - nie rozkręcałem :-)
    Sam jestem tym faktem zaskoczony :-) Ale to chyba dlatego
    że zaspokoiłem swoją ciekawość "co jest w środku" oglądając
    filmiki na youtube przedstawiające wymianę baterii czy też
    dodanie karty kredytowej z czipem RFID do iPhone 4 itp, itd...

    87-9mhz-107-9mhz-11959

    > No ba, g* telefon za 100zl ma radio wbudowane, a "najlepszy na swiecie"
    > nie ma ? :-P
    >
    > Tylko ze to juz wersja 5, ja rozumiem ze v1 moze byc
    > niedorobiona, ale v4 ? :-)

    To, że brak tunera FM oznacza dla Ciebie "niedorobienie"
    to tylko Twoja subiektywna opinia - mi ten brak nie przeszkadza
    i jak mówiłem wcześniej nie zamieniłbym się z tego powodu
    na żaden inny telefon.