eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSłuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
  • Data: 2011-09-14 14:21:26
    Temat: Re: Słuchanie radia FM z telefonu komórkowego nie jest tak popularne...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:j4q5mn$3pe$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No nie, podobny watek juz byl, wtedy Pszemol wykazywal sie akceptacja
    > dogmatu i wychwalaniem nadawania przez internet.
    >
    > Najwyrazniej zaczelo mu jednak brakowac starego i kompletnie
    > przestarzalego radia :-)

    Absolutnie mi go nie brakuje - jedyna stacja radiowa której
    rzeczywiście słucham tu w USA to "WBEZ" inaczej zwane
    "Chicago Public Radio" na fali 91.5MHz w metropolii chicagowskiej.
    I do tego radia jest zrobiona darmowa applikacja na iPhone:
    http://itunes.apple.com/us/app/wbez-91.5fm/id3766755
    26?mt=8
    którą mam oczywiście w swoim telefonie zainstalowaną...
    Można tej stacji również słuchać z ich website: http://www.wbez.org
    Jak sam widzisz brak tunera FM w iPhone 4 mi akurat nie
    przeszkadza wcale bo mam tak czy inaczej 2G bajty internetu
    miesięcznie w abonamencie ale słucham tutaj jękolenie tych
    co mają dziadowskie telefony z kulawym ekranem ale z tunerem
    FM jak wyśmiewają się z iPhone że tunera nie ma... Nie zauwazają
    że ja bym iPhone nigdy w życiu nie wymienił na telefon z gorszym
    ekranem co ma tuner FM. I sądze że klienci kupujący iPhone
    postąpiliby to samo bo wiedząc że iPhone nie ma tunera
    nie zmienili decyzji o zakupie.