  • 31. Data: 2013-04-24 10:12:35
    Temat: Re: Slownik Androida - jak zrobic...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik gawfron napisał:

    > Potestuj dłużej. Na początku przeszkadza, potem pisze się dużo szybciej
    > niż na klasycznej.

    Nie. Palec przyslania czesc klawiatury. Brek fizycznego czucia klawiszy.

  • 32. Data: 2013-04-24 10:15:48
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik gawfron napisał:

    > Nie jest gorszy, po prostu się przyzwyczaiłeś do innego, i oczekujesz że
    > będzie reagować tak samo - z takim podejściem byśmy dalej siedzieli w
    > jaskiniach :)

    Dlaczego jak mowie: "gorsze" to kazdy stara sie mnie przekonac ze "nie
    gorsze tylko inne". Nikt nioe mowi "nie gorsze, a lepsze".

    Gorsze znaczy inne.

    Inne nie znaczy lepsze.

    W kolejnych nokiach, a przed nikiami juz nie pamietam, tez cos mialem, w
    kazdej nowej byl INNY a jednoczesnie LEPSZY slownik. Coraz mniej sie
    musial uczyc, coraz sprawniej podpowiadal.

    Tutaj czuje sie jakbymsie cofnal wstecz o kilka lat. I nie zaprzeczam,
    moze za kilka lat slowniki beda lepsze, a nie tylko inne od tych co w
    nokiach swego czasu bylo...

  • 33. Data: 2013-04-24 10:18:36
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr. Misio nabazgrał(a):

> [...]
    > Tutaj czuje sie jakbymsie cofnal wstecz o kilka lat. I nie zaprzeczam,
    > moze za kilka lat slowniki beda lepsze, a nie tylko inne od tych co w

    SMSGo PRO + Pakiet PL i o dziwo to działa, nie mam problemów z pisaniem.
    Może jestem mało wymagający ale w Noki wcale nie było lepiej :)

  • 34. Data: 2013-04-24 18:08:49
    Od: atm <...@v...pl>

    > Dlaczego zakladasz, ze wszystkie aplikacje swiata na Androida dosptene
    > sa jedynie w googlowym sklepie? Wielu bylo juz oredownikow wolnosci
    > wyboru, "preczow ze sklepami" itd a gdy wreszcie pojawia sie aplikacja,
    > ktorej nie ma w sklepie to uzytkownik staje z rozlozonymi rekami.
    > http://www.swype.com/category/get-swype/

    Mr. Misio, mowisz i masz. Swype trafil do googlowego sklepu. Z malymi
    ulepszeniami w stosunku do tego co SGS2 ma w firmware.
    http://www.spidersweb.pl/2013/04/swype-w-koncu-w-goo
    gle-play.html
    Oczywiscie bedziesz pewnie marudzil, ze chca zedrzec z Ciebie 3,15zl ;]

  • 35. Data: 2013-04-24 20:46:13
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-04-24 10:12, Mr. Misio pisze:

    > Nie. Palec przyslania czesc klawiatury. Brek fizycznego czucia klawiszy.

    A co to przeszkadza? Nie znasz ułożenia qwerty?
    No skoro musisz patrzec na klawiature i wybierac kazdy znaczek z osobna
    jak emeryt, to pewnie :)

  • 36. Data: 2013-04-24 22:29:57
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

> [...]
    gle-play.html
    > Oczywiscie bedziesz pewnie marudzil, ze chca zedrzec z Ciebie 3,15zl ;]

    eee, zainstalowalem juz apk ze strony, poki co to najlepsza apka
    klawiaturoslownikowa, na jaka trafilem,

    SLOWNIK w niej jest lepszy niz w Nokii!!!!! (podkreslam).

    Sama KLAWIATURA - poki nie znajde opcji zaminy pelnego QWERTY na duze
    klawisze, ale mniej, na ktorych beda po 3 znaki - sredniak

    jak bedzie taka jak chce i slownik bedzie na niej dzialal poprawnie, to
    moge wydac i wiecej...

  • 37. Data: 2013-04-24 22:42:27
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > klawisze, ale mniej, na ktorych beda po 3 znaki - sredniak
    >
    > jak bedzie taka jak chce i slownik bedzie na niej dzialal poprawnie, to

    Fajne jest w nowej wersji wyswietlanie litery jaka sie nacisnelo (jak to
    ma miejsce w jablkowym sprzecie). Nadal jednak SwiftKey lepiej
    zapamietuje wczesniej uzywane uklady wyrazow. Czasem mozna cale zdanie
    napisac korzystajac jedynie z podpowiedzi bazujacych na wczesniejszych
    zapiskach. Za to Swype wg mnie jest sporo lepszy w... swype'owaniu.

  • 38. Data: 2013-04-25 06:32:11
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 24 Apr 2013 20:46:13 +0200, gawfron wrote:

    > A co to przeszkadza? Nie znasz ułożenia qwerty?

    W E52 nie było ;-)

    Swoją drogą ciekawe, czy jest na Andka klawiatura numeryczna do
    dziubania tekstu...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 39. Data: 2013-04-26 01:38:00
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > W E52 nie było ;-)
    >
    > Swoją drogą ciekawe, czy jest na Andka klawiatura numeryczna do
    > dziubania tekstu...

    jest, jakos w xperii udalo mi sie przestawic ta oryginalna

    i jest boska, bo w koncu mozna trafiac w klawisze te namalowane

    niestety slownik jest do dupy