  • 11. Data: 2013-06-09 15:05:05
    Temat: Re: Słowacja i nawigacja na szybie
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2013-06-09 15:01, PeJot pisze:

    > Pytanie, czy te krążki trzymają się solidnie na *dosyć mocno chropowatej
    > powierzchni* kokpitu, takiej jak w Fabii 2 ?

    Dodam że na tej powierzchni ( właściwie to na krzywiźnie ) przyklejenie
    czegokolwiek przy użyciu taśmy dwustronnie klejącej jest niemożliwe.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2013-06-09 15:16:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-06-09 15:05, PeJot pisze:

    > Dodam że na tej powierzchni ( właściwie to na krzywiźnie ) przyklejenie
    > czegokolwiek przy użyciu taśmy dwustronnie klejącej jest niemożliwe.

    Takie krążki (podkładki) miałem w różnych zestawach i szczerze
    powiedziawszy po doświadczeniach w przyklejaniu czegoś do deski
    na taśmę dwustronną (np. extra rozdzielacz gniazda zapalniczki)
    to nawet nie podjąłem próby przyklejenia :)

  • 13. Data: 2013-06-09 17:21:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-06-09 15:01, PeJot wrote:

    > Pytanie, czy te krążki trzymają się solidnie na *dosyć mocno chropowatej
    > powierzchni* kokpitu, takiej jak w Fabii 2 ?

    Nie wiem jak bedzie w Fabii; osobiscie przerabialem w dwoch samochodach
    tego typu podkladki. W pierwszym poszlo od reki, w drugim musialem nieco
    wygiac podkladke bo deska niegdzie nie miala calkowicie gladkiej
    powierzchni. Po malym wygieciu trzyma sie swietnie kokpitu.
    Tylko ta nieszczesna podkladka Nokki zaraz puszczala.

  • 14. Data: 2013-06-09 18:46:07
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "atm" <...@v...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > powierzchni. Po malym wygieciu trzyma sie swietnie kokpitu.
    > Tylko ta nieszczesna podkladka Nokki zaraz puszczala.

    Przetestowałem takich podkładek chyba z pięć, plus specjalnie docinana dla
    mnie podkładka z polerowanej nierdzewki o grubosci 3 mm. Do tego jakas super
    duper przemysłowa taśma BASF do klejenia w super ciężkich warunkach i dużych
    temperaturach. KAŻDA podkładka odkleiła się przy pierwszym nasłonecznieniu
    kokpitu...

  • 15. Data: 2013-06-09 19:13:54
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > jakas super duper przemysłowa taśma BASF do klejenia w super ciężkich
    > warunkach i dużych temperaturach. KAŻDA podkładka odkleiła się przy

    Ten germanski talerzyk, ktory byl we wczesniej zmiaeszczonym linku u
    mnie sprawuje sie bardzo dobrze nawet pomimo wygiecia.

  • 16. Data: 2013-06-09 19:18:28
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2013-06-09 18:46, Janek Wlodak pisze:

> [...]
    > jakas super duper przemysłowa taśma BASF do klejenia w super ciężkich
    > warunkach i dużych temperaturach. KAŻDA podkładka odkleiła się przy

    Tak właśnie myślałem. Mam do dyspozycji krążki z polerowanej nierdzewki,
    wobec powyższego czym to przykleić ? Żywica typu Distal, będzie się
    trzymać tworzywa kokpitu czy go pokanceruje ? Wiem, wygląda to na
    niedemontowalne rozwiązanie, ale mogę to zaakceptować.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 17. Data: 2013-06-09 19:20:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-06-09 19:13, atm pisze:
    (...)
    > Ten germanski talerzyk, ktory byl we wczesniej zmiaeszczonym linku u
    > mnie sprawuje sie bardzo dobrze nawet pomimo wygiecia.

    Na czym?

  • 18. Data: 2013-06-09 19:39:08
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-06-09 19:20, Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2013-06-09 19:13, atm pisze:
    > (...)
    >
    > Na czym?

    Na czym co?

  • 19. Data: 2013-06-09 19:43:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-06-09 19:39, atm pisze:

    > Na czym co?

    Na czym jest przyklejony - to chyba oczywiste...

  • 20. Data: 2013-06-09 19:48:36
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-06-09 19:43, Artur Maśląg wrote:

    > Na czym jest przyklejony - to chyba oczywiste...

    Pisalem wczesniej, na kokpicie...sklad tworzywa Ci podac? ;]
    Wczesniej Fiat Siena, teraz Astra H