    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Słowacja i nawigacja na szybie
    Date: Sun, 09 Jun 2013 17:21:31 +0200

    On 2013-06-09 15:01, PeJot wrote:

    > Pytanie, czy te krążki trzymają się solidnie na *dosyć mocno chropowatej
    > powierzchni* kokpitu, takiej jak w Fabii 2 ?

    Nie wiem jak bedzie w Fabii; osobiscie przerabialem w dwoch samochodach
    tego typu podkladki. W pierwszym poszlo od reki, w drugim musialem nieco
    wygiac podkladke bo deska niegdzie nie miala calkowicie gladkiej
    powierzchni. Po malym wygieciu trzyma sie swietnie kokpitu.
    Tylko ta nieszczesna podkladka Nokki zaraz puszczala.