    From: qrt <a...@j...mail>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Date: Mon, 21 Apr 2014 01:34:38 +0200 (CEST)
    <5epkqnnr1bib$.dlg@lepper.institute.com>
    <riifsbm9uosy.j2o18g7kxuuw$.dlg@40tude.net>
    <5...@l...institute.com>
    <lj1hv9$o1v$1@node1.news.atman.pl>
    <9mfxg6nhj6cb$.dlg@lepper.institute.com>

    Waldek Godel <n...@o...info> Wrote in message:

    > Polski Fiat 126p też działał. Bezapelacyjnie. Tylko nie spełniał wymagań
    > niektórych użytkowników. Albo przynajmniej tak im się wydawało.
    > I tak samo Polonezy.

    akurat 126 byl bardzo nowoczesnym autem jak na swoje czasy. ze
    maly? coz nikt go nie projektowal do rodzinnych wojazy nad morze
    wiec nic dziwnego ze nie do konca sie sprawdzal w tej roli.

    polonez? to w zasadzie tylko nakladka na 125p ktory z prawdziwym
    125 nie mial zbyt wiele wspolnego a raczej byl kolejna wariacja
    na temat 124. auta nieszczegolnie nowoczesnego juz w latach 60 (
    w odroznieniu od prawdziwego 125)
    tutaj cudow nie bylo bo byc nie moglo. ale byl duzy, w miare
    wygodny, relatywnie tani i jezdzil.

    > serio? W którym miejscu? Pokaż dokładnie, bo mimo tego, że widziałem
    > kilkaset różnych instalacji jakoś tego nie zauważyłem. I jest pierwszym
    > systemem w historii który tak masowo usuwałem z pecetów. Nawet Visty nie
    > downgrade'owano w takiej skali.

    co ci mam pisac? ze zainstalowalem na destopie bo kupilem w
    promocji za sto kilka zlotych a dziala szybko sprawnie i bez
    zadnych problemow?
    ze poprpstu uzywam i nic zlego sie nie dzieje?

    ze na dodtykowym ekranie ultrabooka moj zony modern sprwdza sie
    znakomice? ze ux modern ma imo naprawde rewelacyjne?

    ze boczny paek z wyszukiwarka i opcjami jest bardzo interesujacym
    funkcjonalnie rozwiazaniem?
    ze odpalenia kilku aplikacji na jednym ekranie jest opcja ktorej
    prozno szukac w innych tabletach? (poza taczwizem)

    ze cala ta moda na flat dizajn wziela sie wlasnie z kopiowania
    rozwiazan modern?

    a to ze ktos wpada w panike jak sie mu menu start zastapi czyms innym?
    ja tam od dawna nie uwazam opini wiekszosci za szczegolnie
    wartosciowe zrodlo informacjii.

    --

    tu nie wiem nie sprawdzalem. ale nawigacja po przeprpwadzeniu
    rozmowy dziala jak dzialala przed tym faktem :-)