  • 11. Data: 2012-02-18 22:01:59
    Temat: Re: Slizga się koło na śliskim...
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > Moim zdaniem sytuacja jest oczywista, skrzynia do wymiany albo naprawa w
    > ASO.

    Ta śmiej się śmiej - raz pojechałem do ASO z jednym autem że ABS nie działa

    gość wsiadł przejechał się, wraca: "Proszę pana, ale to auto nie ma ABSu"

  • 12. Data: 2012-02-18 22:02:52
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ciekły może wyciec...

    Bo to, Panie, trzeba mieć super szczelny wentyl mić w takim kole ;P

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 13. Data: 2012-02-18 22:05:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 21:01:59 +0000 (UTC), Michał napisał(a):
    > Ta śmiej się śmiej - raz pojechałem do ASO z jednym autem że ABS nie działa
    > gość wsiadł przejechał się, wraca: "Proszę pana, ale to auto nie ma ABSu"

    Albo klamal :-)

    J.

  • 14. Data: 2012-02-19 09:20:18
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-02-18 21:00, Michał pisze:
> [...]
    > ale oba naraz nie ruszały razem nigdy - dopiero drugie ruszało
    > od czegoś w rodzaju 0.7 obrotu/sekundę - czy to normalne ?

    Grzeczne pytanie (ponoc Was nie nalezy denerwowac).
    Jak to wszystko ustaliles?
    Chodzi o techniczny aspekt badania.

    > takich cudów poza lanosem (i renultem z silnikami Volvo 2.0)
    > nigdzie nie widziałem - przy FWD na śniegu ślizgają się 2 koła!

    A to juz twoje wymysly, nie chce znac sciezki, ktora doszedles do takich
    wnioskow.

    --
    Pozdrawiam z nieustajacym rozbawieniem
    MarcinJM

  • 15. Data: 2012-02-19 09:29:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > Eeee, mi sie wydaje, ze wymiana kola wystarczy...

    Na kwadratowe ?

  • 16. Data: 2012-02-19 14:25:18
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    MarcinJM <m...@g...pl> napisał(a):

    > Grzeczne pytanie (ponoc Was nie nalezy denerwowac).
    > Jak to wszystko ustaliles?
    > Chodzi o techniczny aspekt badania.

    Jedno widziałem, drugie słyszałem
    czyli byłem na zewnątrz auta i naciskałem gaz, pchając "za ramkę".

    o co chodzi z Was ?

    > A to juz twoje wymysly, nie chce znac sciezki, ktora doszedles do takich
    > wnioskow.

    Ale podpowiem, każde auto jakie widziałem (i jakim ew. mógłbym jeździć)
    sypało śniegiem i kręciło 2 kołami jak wypychaliśmy ze śniegu.

    -mazda9 1994, kręciła dwoma i ją TCS przymulał
    -w124 1993? kręcił 4roma, i coś tam EDL robił
    -safrane rtx/baccara kręcił dwoma
    -velsatisa dusi strasznie esp/ebd ale próbuje dwoma
    -Lancia k po chwili kręciła dwoma (visco?)

    CC700 kręci jednym lanos, safrane z silnikem volvo2.0 i bmw5 też

  • 17. Data: 2012-02-19 14:45:27
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > -Lancia k po chwili kręciła dwoma (visco?)
    >
    > CC700 kręci jednym lanos, safrane z silnikem volvo2.0 i bmw5 też

    oo znalazłem filmiki:

    zamiast tego:
    http://www.youtube.com/watch?v=iSmrvSr-RWc
    było to:
    http://www.youtube.com/watch?v=BlrTIyNuoSo

    bujanie się R/D R/D kilka chwil - właśnie sobie uświadomiłem że
    jest jakiś guzik z gwiazdką.

    a jakieś takie miałem przekonanie i doświadczenie że takie auto
    można zaparkować na każdej zaspie i ruszy, i ruszało tylko
    cholerna wersja z tiptronikiem nie bardzo (chyba ze opony popusłem)
    przy dużych prędkościach i po wodzie w koleinach działa to wszystko
    ok (lepiej niż 2.0) - nie kręci jednym kołem @110km/h, ale 140km/h
    w koleinach pełnych wody (4 koła w koleinach) nie testowałem jeszcze
    - jak stary model rtx/baccara 1993.

  • 18. Data: 2012-02-20 10:46:49
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-02-18 21:52, Michał pisze:
    > Stare mazdy9 z 1994 czy renówki z 1993 spinały to jakoś (i to nie
    > w wersjach 4x4, tylko FWD również) świeciło się TCS (mazda) lub
    > muliło (renault). Nawet stary merc s to jakoś spinał.

    R19 1.4 z 1993r też miało napęd na jedno koło i niczego nie "spinało" czy "muliło".