  • 1. Data: 2012-02-18 14:10:53
    Temat: Ma ktos na grupie a4 2.4 ??
    Od: "Paweł" <p...@g...pl>

    Audi a4 2.4 1999r
    Bo mam pytanie, jaki olej wlewacie bo musze wymienić i ile chcą za wymiane
    rozrządu.
    I co jeszcze z podstaw wymienic?
    Dziękuje za podpowiedzi

  • 2. Data: 2012-02-18 14:42:53
    Temat: Re: Ma ktos na grupie a4 2.4 ??
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pawe?

    > Audi a4 2.4 1999r
    > Bo mam pytanie, jaki olej wlewacie bo musze wymieniae

    Zawsze chujawski!

    > i ile chc? za
    > wymiane rozrz?du.

    U mnie cztery gile!

    > I co jeszcze z podstaw wymienic?

    Nie wiem, może koła?

  • 3. Data: 2012-02-18 20:06:51
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2012-02-18 14:10, Pawe? pisze:
    > Audi a4 2.4 1999r
    > Bo mam pytanie, jaki olej wlewacie bo musze wymieni? i ile chc? za wymiane
    > rozrz?du.
    > I co jeszcze z podstaw wymienic?
    > Dzi?kuje za podpowiedzi

    Pomijając kwestię tego, że nie rozumiem zakupu (2.4 pali jak 2.8, a
    jeździ jak 2.0 ;) ) - to technicznie identyczny silnik jak 2.8 ACK/ALG.

    Rozrząd wymieniasz cały, z pompą wody (części 800-1500, allegro: 500+),
    wymiana - różnie.

    Jak już masz zdjęty rozrząd - wymień termostat.
    Żeby zdjąć rozrząd - musisz zdjąć pas/y alternatora/klimy - też wymień,
    to grosze.