eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSłabe wydruki (szare, blade) i walka z profilami kolorow...Re: Słabe wydruki (szare, blade) i walka z profilami kolorow...
    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Słabe wydruki (szare, blade) i walka z profilami kolorow...
    Date: Wed, 2 Dec 2009 23:09:00 +0100

    On 2009-12-02 21:38:14 +0100, "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> said:

    > profil icc robi się dla określonej kombinacji papier + atrament+ jakość
    > o ile atrament mamy stały to możliwości wyboru jakości 2-3 może 4
    > teraz zobacz ile w sterowniku możliwych papierów - czyli na oko 30-50
    > profili icc
    > nie ma czegoś takiego jak uniwersalny profil icc dla drukarki
    >
    > tak samo jak nie ma czegoś takiego jak uniwersalny profil icc dla monitora

    Ależ ja to wszystko wiem i się z tym zgadzam. Ale przeczytaj jeszcze
    raz uważnie tytułowego posta i zastanów z jaką skalą problemu mamy
    tutaj do czynienia. Aby CM przynosił naprawdę dobre efekty, musi być
    stosowany od deski do deski. Podejście "troche tu, troche tam"
    niekoniecznie da lepsze efekty niż niestosowanie go wcale.

    de Fresz