  • Data: 2010-05-25 08:07:03
    Temat: Re: Skutki burzy i listwa przepięciowa.
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszce jedna rzecz - to że idą przepięcia na odcinkach centralka
    telefon i palą się modemy, routery to rzecz oczywista - oczywiście
    można się przed tym uchronić, bo są listwy, które umożliwiają
    podpięcie do nich skrętki - jak to działa to nie wiem, ale może jest
    skuteczne.

    Mam listwę no-name z wymienialnymi bezpiecznikami, już nie pamiętam
    jakie mają wartości ale dwa razy miałem tak, że je przepalało i jakoś
    nic specjalnego się nie działo poza wymianą bezpieczników. Nie mam
    pojęcia dlaczego niektórzy mają takie problemy.