eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkutki przerośniętej tolerancji kierowcówRe: Skutki . Prędkość zabija.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skutki . Prędkość zabija.
    Date: Sun, 31 Mar 2019 23:08:05 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 22
    Message-ID: <q7ra7s$1e8$2@news.icm.edu.pl>
    References: <q783bf$695$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q78ev0$g9t$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q7edur$egv$1@node1.news.atman.pl> <q7fiau$54u$1@news.mixmin.net>
    <15cz6b2i0ymsp.6xioyytvlqkq$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <q7gicu$eko$1@news.icm.edu.pl>
    <vlucyq00fe38$.dn6wd1spil14$.dlg@40tude.net>
    <q7khr2$hfp$1@news.icm.edu.pl>
    <5c9e4168$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7r0mm$i8d$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1554066492 1480 78.10.177.126 (31 Mar 2019 21:08:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 31 Mar 2019 21:08:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    In-Reply-To: <q7r0mm$i8d$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653367
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2019-03-31 20:25, Shrek wrote:
    > W dniu 29.03.2019 o 17:00, J.F. pisze:
    >
    >>>>> A 250?
    >>>
    >>>> Przy 250 zaczyna sie ten problem, ze trzeba patrzec kilometr do
    >>>> przodu. I najlepiej, zeby byl pusty.
    >>
    >>> Próbowałeś?
    >>
    >> Nie, ale przy 200 sie kiedys spocilem.
    >
    > Ja próbowałem. Swego czasu regularnie latałem 200 po A2. Dumny z tego
    > nie jestem, wstydzić też się nie wstydzę.
    >
    > 250 też było. IMHO największym zagrożeniem było... kretyńsko
    > zrealizowane ograniczenie - po prostu przy 250 było jakbyś doszedł do
    > odcinki, czyli gwałtowny koniec przyspieszania - okazywało się, że ten
    > wózek przy 250 to jeszcze dość żwawo przyspieszał, więc leciałeś na
    > kierownicę.

    No ale czy było jakieś zagrożenie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: