  • Data: 2019-04-01 06:21:15
    Temat: Re: Skutki . Prędkość zabija.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2019 o 23:09, Akarm pisze:

    > Odnoszę wrażenie, że na trzypasmowej  (w porywach cztero-) jezdni nie
    > powinno się zajeżdżać drogi nikomu.

    Dwu - to było na wiadukcie 100 metrów dalej. Bez znaczenia - nie ilość
    pasów była problemem, a to że motocyklista pojawił się w zasięgu wzroku
    już w czasie mannewru zmiany pasa.

    > Budynek Spójni rozebrali tylko ze względu na niemożność utrzymania się
    > na czarnym niektórych "kierowców".
    > Zadecydowano błyskawicznie po zmiażdżeniu debila policjanta
    > zatrzymującego tam samochody.

    Tp akurat nastąpiło już po rozebraniu spójni.

    > Już tutaj nieraz przerabialiśmy.

    Sądząc po twoim podejściu do tematu i że zapierdalasz dwie paki na
    motocyklu, to komuś problemów narobisz:(

    Shrek