  • Data: 2019-04-01 12:59:56
    Temat: Re: Skutki . Prędkość zabija.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Oczywiście, że nie daje. Nie daje też często szansy zauważenia
    > motocyklisty. I pytanie czy w takiej sytuacji powodem jest
    > nieustąpienei pierwszeństwa, czy nadmierna prędkość. Coraz cześciej
    > sądy uznają to drugie - i słusznie.

    Trzbea sobie zdac sprawe z prostej rzeczy. Ludzie maja prawo jechac
    zmeczeni np po pracy do domu. nie musza miec cały czas uwagi skupionej
    jakby jechali w wyscigu f1.
    I ruch ma byc dostosowany do takich kierowców- ma byc mozliwie płynny,
    spokojny. Nie ma byc szalencza pogonia za adrenalina i sekundami!

    Te 200km/h na motorze Akarma to w miescie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO