  • Data: 2010-08-02 14:45:10
    Temat: Re: Skuter-motorower do 5u tys. zł.
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    maverik wrote:

    > Tzn że te Tornada 1000 i inne robi się w Chinach?matko bosko..

    Przecież pisalem, ze 50ki

    > Tylko powiedz czy ja dobrze myślę - Bo dana firma ma daną politykę
    > jakości, i jednak myślę że Keeway różni się wykonaniem od
    > wspomnianego Benelli. Uważam tak po oględzinach obu modeli.

    Powinno tak byc. A jak jest, roznie slyszalem, ale nie jestem strona, wiec
    poczytaj o tym. Ja nie chce Cie odwodzic od zamiaru zakupu Benelli, chcialem
    tylko zwrocic Twoja uwage, na rzeczy ktorych pewnie nie wiedziales, bo sie
    nad tym nie zastanawiales. I tak sam podejmiesz decyzje, ale moze zanim to
    zrobisz przyjrzysz sie temu uwaznie.

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk