  • Data: 2010-08-02 14:55:03
    Temat: Re: Skuter-motorower do 5u tys. zł.
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-02 16:35:21 +0200, "maverik" <b...@o...pl> said:

    > Tzn że te Tornada 1000 i inne robi się w Chinach?matko bosko..

    Na pewno nie robią ich w tej samej fabryce co skutery, a inżynierowie
    którzy je projektowali bardzo może spotkali się na jakiejś imprezce
    integracyjnej. I to wszystko co mają ze sobą wspólnego.

    > Tylko powiedz czy ja dobrze myślę - Bo dana firma ma daną politykę jakości,

    Nie ma czegoś takiego jak jednolita polityka jakości dla wszystkich
    linii produktów, od jakichś dobrych 10 lat albo i więcej. Nie uczą tego
    na marketingu? Polityka jakości jest dobrana do danej linii produktów i
    przedewszystkim do ich ceny. A i ta "jakość" ma różne aspekty, od
    jakości marketingu, przez jakość dizajnu, po jakość wynikającą z
    kontroli jakości.

    de Fresz