  • Data: 2010-08-02 14:47:18
    Temat: Re: Skuter-motorower do 5u tys. zł.
    Od: PB <p...@b...spamowania.biegala.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 2 Aug 2010 13:50:17 +0200, maverik napisał(a):

    > Potrzeba taka jak w temacie, 50tka motorower. Na razie stanęło na Benelli
    > Quatro (w zaprzyjaźnionym serwisie powinienem mieć go w dobrej cenie), ma
    > dość dobre opinie. Jakieś inne propozycje?Skuter ma być nowy, ale bierzemy
    > pod uwagę poprzedni rocznik itp. Żadnych chińczyków.

    TO JEST CHIŃCZYK ;-) Kupili po prostu całą markę z fabrykami i know
    how. Aczkolwiek to bardzo porządny chińczyk - sam mam Benelli Pepe.
    Lata trzeci sezon i nic, poza standardowo urywającą się linką
    prędkościomierza. Jej wymiana nic nie daje;-) Trzeba ją naprawić
    samemu - wtedy działa.

    Quatro dla osoby młodej ok, ale jak ma tym jezdzić stateczny facet to
    zdecydowanie Pepe. Duże koła, wygodna pozycja, nawet przy 185 cm nie
    wygląda sie jak na psie.

    Piotr Biegała
    Warszawa - South Praga