  • 1. Data: 2009-02-28 13:06:04
    Temat: Skutecznosc metod ostrzenia - pomiary
    Od: j...@u...at

    Tutaj dalsze wyniki :

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/PomiarObiekt
    ywow#5307829002798187714

    dla tych ktorym nie chce czytac sie opisu

    sr - to srednia rozdzielczosc z 10 pomiarow w p.l /mm. POmiary w
    centrum kadru
    odch st to odchylenie standardowe.

    Skutecznosc jest nastepujaca :

    1. MF - Lv 10*lupa
    2. AF - LV det kontrastu
    3. MF . LV bez lupy
    4. AF - det fazy
    5. MF na matowke.

    roznica pomiedzy osiagana ostroscia jak w pkt 1 a AF - det fazy jest
    kolosalna.

    dalsze wyniki w przygotowoaniu niektore wstrzasajace.
    Cierpliwosci.

    XXX

  • 2. Data: 2009-02-28 15:50:29
    Temat: Re: Skutecznosc metod ostrzenia - pomiary
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    j...@u...at pisze:
    > Tutaj dalsze wyniki :
    >
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/PomiarObiekt
    ywow#5307829002798187714

    [ciach]
    A kiedyś była taka nagonka na fotografów "dekielkowych"
    ;)

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 3. Data: 2009-02-28 17:23:44
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <3...@s...go
    oglegroups.com> j...@u...at napisał(a):

    > roznica pomiedzy osiagana ostroscia jak w pkt 1 a AF - det fazy jest
    > kolosalna.
    >
    > dalsze wyniki w przygotowoaniu niektore wstrzasajace.

    Jesteśmy wstrząśnięci.

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy

  • 4. Data: 2009-02-28 18:42:26
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > kolosalna.
    >
    > dalsze wyniki w przygotowoaniu niektore wstrzasajace.

    Witam.

    ale to chyba oczywiste ze ostrzenie bezposrednio na przetworniku i to
    jeszcze z lupa da najlepsze rezultaty. Jak to mówia "widzialy galy co
    braly". Natomiast ostrzenie z detekcja fazy obarczone jest dodatkowymi
    bledami wynikajacymi z dokladnosci wykonania mechanicznego i wyregulowania
    ukladu lustra a wiemy ze z tym nieraz sa problmy stad rózne ff/bf i
    koniecznosc regulacji body . Za to jest duzo szybszy ale cos za cos. A
    ciekawe jakie by byly wyniki np. dla alfy350.

    Pozdrawiam,
    Krzychu

  • 5. Data: 2009-02-28 19:36:54
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Uzytkownik wrote:

    > roznica pomiedzy osiagana ostroscia jak w pkt 1 a AF - det fazy jest
    > kolosalna.
    > dalsze wyniki w przygotowoaniu niektore wstrzasajace.

    Czy do testów uzywasz statywu i wezyka do wyzwalania migawki?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 6. Data: 2009-02-28 20:22:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Endless Lameness pisze:
    > Jesteśmy wstrząśnięci.

    ...i zmieszani.
    Swoją drogą - że też człowiekowi się chce - do takich wniosków dochodzi
    się w trzy minuty...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2009-02-28 20:22:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:
    > Czy do testów uzywasz statywu i wezyka do wyzwalania migawki?

    I wstępnie podnoszonego lustra.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /autorytet? - no, nie wiem, zupełnie nic mi do głowy nie przychodzi.../

  • 8. Data: 2009-02-28 21:16:57
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Janko Muzykant wrote:

    > I wstępnie podnoszonego lustra.

    Nie ironizuj ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 9. Data: 2009-02-28 22:29:50
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    wiedzialem ze ten fazowy AF nie jest idealny ale az takiej niedokladnosci
    sie nie spodziewalem... no coz moze za G1 i inni popracuja nad af-em na
    kontrast i jako bonus skoncza sie tez wieczne problemy z FF/BF-em :)

  • 10. Data: 2009-02-28 22:43:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Konrad L pisze:
    > wiedzialem ze ten fazowy AF nie jest idealny ale az takiej niedokladnosci
    > sie nie spodziewalem...

    He, weź poprawkę, że te testy robi znany tu... najlepiej poszukaj w
    archiwum kto, pod ksywami ''bez ksywy'', ''zeglownik'' i ''xyz''. W
    każdym razie jemu nigdy nic nie ostrzy :)

    Wartość tych testów jest żadna, zobacz sobie tu po prostu zdjęcia bez z
    rękawa wyjętych lpi:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ostrzenie.
    jpg

    > no coz moze za G1 i inni popracuja nad af-em na
    > kontrast i jako bonus skoncza sie tez wieczne problemy z FF/BF-em :)

    FF/BF dałby stały wynik (kiepski, ale stały). Taki random daje chyba
    tylko bardzo trzęsąca się ręka.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /święta to taki czas pomiędzy końcem października, a 24 grudnia/