  • 91. Data: 2009-03-18 00:29:57
    Temat: Re: Skutecznosc metod ostrzenia - pomiary
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    j...@a...at

    >byloby lepiej gdybys w tematach techniczyech jednak glosu nie
    >zabieral...

    Nauczyłeś się już jak zjawisko dyfrakcji zachodzi?
    Dzielenie 1/36 opanowałeś?

    --
    makaraj Spam is a war
    na RFCs do not apply

  • 92. Data: 2009-03-18 23:51:22
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> w <goj114$gti$1@news.wp.pl>:

    >Jako pracownik naukowy ...

    Jakoco???

    pozdrawi AM
    --
    makaraj no brain no gain
    na

  • 93. Data: 2009-03-19 00:03:34
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    j...@a...at w
    <b...@h...goo
    glegroups.com>:

    >czym jest dudnienie to doswiadczam na codzien grajac w orkiestrze na
    >instrumncie detym.

    Wszystko jasne: człowiek orkiestra: trąba i puzon. Oraz cymbał.

    --
    makaraj Obserwacje na szosach i w górach
    na dowodzą że 90% ludzkości to idioci

  • 94. Data: 2009-03-19 00:25:45
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    j...@a...at w
    <7...@j...go
    oglegroups.com>:

    >zadne z tych zdjec nie jest poruszone. !!!!!!

    Pięć wykrzykników - pewna oznaka obłąkanego umysłu.
    Terry Pratchett

  • 95. Data: 2009-03-19 08:16:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Makarczuk pisze:
    > Jakoco???

    Oj tak może być, niestety. Wystarczy poczytać te ''donosy na obiektyw''
    - wypisz, wymaluj - mowa - trawa uczelniana w stylu ''podania o
    dofinansowanie zakupu łyżeczki do herbaty''.
    Pamiętam, że w czasach około maturalnych miałem trochę kontaktów na
    uczelniach niejako ''od zaplecza'' i bardzo spadł prestiż owych w moich
    oczach widząc jakie tam nieraz ograniczone elementy pracują. Ale coś w
    tym musi być, zdolni ludzie nie zagrzewali prawie nigdy takich miejsc
    choćby ze względów finansowych, ale też ze względów na betonowe układy
    twardogłowych kombinatorów, których ostatnim celem w życiu był własny
    rozwój naukowy.
    A teraz, gdy wyższych uczelni z licencją mamy chyba ze trzysta, a
    studiuje połowa młodego społeczeństwa, to dopiero musi być poziom...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl