  • Data: 2009-03-06 20:45:39
    Temat: Re: Skutecznosc metod ostrzenia - pomiary
    Od: arti <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Mar, 07:55, j...@a...at wrote:

    > wszytkie zdjecia zrobione na tej samej skali odwzorowania ( zmiana
    > odleglosci)  , czyli na tych samych wartosciach przyslon. Ich
    > rzeczywiste wartosci sa nieco inne , ale to nie ma znaczenia , jako ze
    > poslugujemy sie zawsze wartosciami nominalnymi i nie dokonujemy
    > przeliczen.

    Nie zrozumiales mnie. Napisales, ze kit ma jasnosc 5,6. W
    rzeczywistosci ma 3,5 - 5,6 - a dla opisywanego przypadku 28mm
    minimalna to bedzie gdzies ok. 4.

    > skad wiesz ?
    >
    > co masz na mysli - ktory test ?

    Ciagle ten sam, z ktorego ciagle chce zobaczyc zdjecie. Zacytuje Cie
    jeszcze raz: "dla 28 mm blad rzedu 30 - 50 cm z odleglosci ok 2 m. ".
    Czym to robiles i na jakiej przyslonie?