  • 101. Data: 2012-11-26 08:54:27
    Temat: Re: Sku*****ństwo nie sądzicie?
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-26 08:48, Marcin N pisze:
    > Zapominamy, że w tej sytuacji mamy trzy strony: rządzących, płacących
    > podatki i banki (pożyczających). Banki pożyczyły Grecji i widzą, że
    > marne są szanse odzyskać kasę. Co robią? Namawiają rządzących, żeby
    > pożyczyły kasę Grecji z naszych podatków - ta kasa od razu trafi do
    > banków jako spłata tamtych długów. Banki wyjdą z zyskiem a niespłacalny
    > dług spadnie na nas. Potem pozwoli się Grecji zbankrutować i ogłosić
    > niespłacalność. Ja jestem za tym, żeby to ogłosić już teraz i nie
    > pozwolić bankom wyjść bez szwanku.

    Dlaczego z tych układanek wychodzi zawsze że bank musi dostać swoje a
    inny przedsiębiorca już nie koniecznie. Dlatego że to instytucja
    zaufania publicznego? Bez jaj :-)

  • 102. Data: 2012-11-26 09:29:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, November 26, 2012, 12:44:54 AM, you wrote:

    > Ale to nie jest "o 300" tylko "wielokrotnie".

    Jak na razie, to tych "o 300" nie mogą postawić.

    > Ile FR uzywa policja i ITD do tej pory ?

    Sądzę, że więcej niż 300 w skali kraju.

    > SM nie liczymy.
    > Zanim sie wszyscy o tym przekonaja, to pare mld wplynie :-)

    Żebyś się nie zdziwił. Przybędzie tylko stłuczek przed fotoradarami.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 103. Data: 2012-11-26 09:31:38
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-26 08:33, Marcin N pisze:
> [...]
    > bezsensownych ograniczeń na drogach i karanie za ich przekraczanie -
    > jest napiętnowane przez społeczeństwo więc NIELEGALNE (takie prawo
    > wymaga zmiany).
    >
    > Niech ułożą takie przepisy, które wzbudzą u ludzi aprobatę a potem karzą
    > za ich łamanie.
    >
    > Pamiętasz, kiedy ruszyła polityczna nagonka na fotoradary straży
    > miejskiej? Gdy politycy NA WŁASNEJ SKÓRZE odczuli w pewne wakacje, że
    > wyłudza się od nich pieniądze. Nagle pozmieniali durne przepisy i jest
    > lepiej.
    >
    > Czy tu też musi się to odbyć w takiej kolejności?
    Ująłeś w słowa dokładnie to, co mam na myśli.
    Prawo nie jest dobrem samym w sobie a jest nim tylko wtedy, gdy służy
    ludziom. Mam wiele przykładów na głupotę przepisów (w moim przypadku w
    związku z budową, nie tylko drogowych), której nie da się pojąc będąc
    przy zdrowych zmysłach.
    Jacek

  • 104. Data: 2012-11-26 09:56:53
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-26 07:46, Marcin N pisze:

    > Sorry, ale tego, co napisałeś nie da się zrozumieć. Wyraźnie piszesz, że
    > jest nielegalne i ogólnie motasz się w tamtej wypowiedzi.

    LOL - służę pomocą :)

    Napisałeś:
    "> Posiadanie filmów i mp3 nie jest nielegalne."
    Odpowiedź:
    "To akurat nieprawda"

    Ciężko zrozumieć? Powyższe jest chyba jasne i czytelne - nieprawdą
    jest, jako takie posiadanie filmów i mp3 nie jest legalne.

    A co do reszty:
    "
    , ale gdybyś posiadał nielegalne to
    R2r ci wytłumaczy, że nic z tych rzeczy, ponieważ by takowymi się
    stały, to musi być to ujawnione i uznane za czyn zabroniony.
    Miej sobie do woli
    "
    Tak, można posiadać materiały, których posiadanie jest niezgodne
    z prawem (jak i sposób wejścia w ich posiadanie), ale jak pisał
    R2r, nie jest to łamania prawa, o ile ktoś Ci tego nie udowodni :)

  • 105. Data: 2012-11-26 09:58:54
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > Nie ja, tylko sąd.
    A, to tak. :-)

    > W Polsce sąd ma pełną swobodę w przyjmowaniu dowodów.
    > Natomiast całkiem wykonalna droga wyznaczania prędkości to kombinacja
    > zeznań świadków i opinii biegłego. Świadkowie zeznają co pokazywał
    > prędkościomierz radiowozu, biegły określa z jaką prędkością jechał
    > radiowóz, kiedy prędkościomierz pokazywał takie wskazanie.
    I w zależności od tego, co uzna *sąd*, wykroczenie było lub nie. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 106. Data: 2012-11-26 10:07:22
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-25 23:09, z pisze:
    > W dniu 2012-11-25 22:45, Artur Maśląg pisze:
    > iemniej
    >
    > Uzasadnij w kontekście dozwolonego użytku osobistego i słowa posiadanie.

    Dlaczego ja mam udowodniać? Napisałem "Miej sobie do woli".

  • 107. Data: 2012-11-26 11:33:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-25 16:40, ToMasz wrote:

    > 1. jakich kierowców? Teraz jak się zagapisz i przekroczysz +10 to machną
    > ręką. jak przekroczysz +15, to mało zarobią i normy nie będzie.
    > "polowanie" nie będzie na kierowców tylko na rajdowców.

    Automatyczny system problemu z tym nie ma, dobrze zrobiony przerobi
    kazda ilosc materialu - a dla budzetu i +15 bedzie dobre. Zawsze
    to stowka od kolejnego losia. A taki znajdzie sie co pare sekund.
    Razem to daje deszcz kasy.

    --

    memento lorem ipsum

  • 108. Data: 2012-11-26 11:34:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-24 12:14, R2r pisze:
    > Żeby mówić o przekroczeniu prędkości jako wykroczeniu trzeba stwierdzić
    > popełnienie tegoż wykroczenia. Jak pewnie wiesz, nie da się tego zrobić
    > inaczej niż przy pomocy legalizowanych przyrządów pomiarowych.

    TO ja z innej strony, mamy hiciorka, niebawem w mediach usłyszycie o
    urządzeniu, które dostało zatwierdzenie typu i legalizacje mimo, że
    nigdy nie spełniało podstawowych wymagań sankcjonowanych prawem. Ale
    cóż, to polska tylko... Materiał już jest weryfikowany przez
    profesjonalnych dziennikarzy... Więcej póki co powiedzieć nie mogę.

  • 109. Data: 2012-11-26 12:05:15
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-26 11:34, anacron pisze:
> [...]
    > cóż, to polska tylko... Materiał już jest weryfikowany przez
    > profesjonalnych dziennikarzy... Więcej póki co powiedzieć nie mogę.

    Nie bądź taki :-)
    Na marsie też coś znaleźli i nie chcą powiedzieć :-)

  • 110. Data: 2012-11-26 12:19:23
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-26 12:05, z pisze:

    > Nie bądź taki :-)
    > Na marsie też coś znaleźli i nie chcą powiedzieć :-)

    Za chwilę w mediach będzie, obiecałem że do czasu emisji nie napisze w
    internecie.