    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sku*****ństwo nie sądzicie?
    Date: Sat, 24 Nov 2012 18:46:19 +0100
    <50b08c61$1@news.home.net.pl> <k8q3vs$e6j$1@node1.news.atman.pl>
    <50b096be$1@news.home.net.pl> <k8q5va$rj9$1@node2.news.atman.pl>
    <50b0a49b$1@news.home.net.pl> <9...@4...net>
    <50b0b250$1@news.home.net.pl>
    <fu38oz1fupba$.1saqrg6yr464r.dlg@40tude.net>
    <50b0c5f2$1@news.home.net.pl>
    <1hmknljoo3z4$.1fb0uwn18eqd0$.dlg@40tude.net>
    <50b0db22$1@news.home.net.pl> <e...@4...net>
    <50b1026e$1@news.home.net.pl>

    Dnia Sat, 24 Nov 2012 18:22:59 +0100, R2r napisał(a):
    > Być może. I tylko być może. Jeszcze tego by brakowało, żebyś Ty czy
    > ktokolwiek "z ulicy" o tym decydował. ;-)

    Ale ja nie mowie o decydowaniu tylko o fakcie.
    Zabojstwo bylo. Moze byc niewykryte, niepewne, nieznane, ale skoro bylo to
    bylo.

    > Nie wiesz. To tylko Twoje przypuszczenia.

    Skoro cie zabilem, to wiem :-P

    > Też nie wiem. Mogę przypuszczać. O tym, czy to było zabójstwo czy nie
    > decyduje zupełnie co innego.

    Zle sie wyrazilem - byc moze ty przez chwile wiedziales, bo widziales jak
    ci wbijam noz w serce.
    I co wtedy, panie formalisto - bedziesz sie zastanawial czy to nie zawal,
    bo tak bez opinii patologa ? :-P

    > Nieistotne. Owszem, za ogólnikowe twierdzenia typu "wszyscy kradną"
    > jeszcze chyba nikogo nie skazano, tym niemniej nie masz prawa nikomu
    > stawiać zarzutów dopóki nie ma stwierdzenia, że popełniono czyn
    > zabroniony.

    Co nie zmienia faktu ze ktos kradnie. Do stwierdzenia tego wystarczy mi
    widok pustej dziury po radiu. I kradziez miala miejsce, niezaleznie od tego
    czy pojde zglosic na policje, czy nie pojde, bo po co czas tracic ...

    > Aby
    > mówić o zaistnieniu wykroczenia musisz podać konkretnie gdzie, kiedy i
    > przede wszystkim jakie konkretnie wykroczenie czy też przestępstwo
    > popełniono. Kto je popełnił to już kwestia wykrycia sprawcy.

    Do stwierdzenia ze w kraju wykroczenia drogowe popelnia sie nagminnie
    naprawde nie musze konkretow podawac. Wystarczy sie rozejrzec.
    I ile ich jest karanych to tez widac, choc najlepiej to wiedza osoby ktore
    same nagminnie lamia :-)

    > Nie mogę stwierdzić, że były. I nikt nie może. Również Ty możesz
    > najwyżej przypuszczać, że były. Rozumiesz?

    Tak, w calym kraju kierowcy jezdza przepisowo jak w Szwajcarii, tylko na
    widok radaru kierowcy dostaja glupawki i wciskaja gaz, zeby sie wynikiem
    pochwalic...

    J.