  • Data: 2012-11-24 19:00:09
    Temat: Re: Sku*****ństwo nie sądzicie?
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-24 18:46, J.F. pisze:
    > Ale ja nie mowie o decydowaniu tylko o fakcie.
    > Zabojstwo bylo. Moze byc niewykryte, niepewne, nieznane, ale skoro bylo to
    > bylo.

    Faktem jest najwyżej to, ze ktoś nie żyje. Do twierdzenia o zabójstwie
    nie widzę podstaw.

    > Skoro cie zabilem, to wiem :-P
    I nikt inny póki co nie ma podstaw do twierdzenia, że to zabójstwo. A
    poza tym... skąd wiesz? Może jestem aż tak złośliwy, że zszedłem na
    zawał zanim mnie zaciukałeś? :-P

    > Zle sie wyrazilem - byc moze ty przez chwile wiedziales, bo widziales jak
    > ci wbijam noz w serce.
    > I co wtedy, panie formalisto - bedziesz sie zastanawial czy to nie zawal,
    > bo tak bez opinii patologa ? :-P
    j.w. :-D

    > Co nie zmienia faktu ze ktos kradnie. Do stwierdzenia tego wystarczy mi
    > widok pustej dziury po radiu. I kradziez miala miejsce, niezaleznie od tego
    > czy pojde zglosic na policje, czy nie pojde, bo po co czas tracic ...

    A następnego dnia znajdujesz radio w bagażniku. Była kradzież?

    > Do stwierdzenia ze w kraju wykroczenia drogowe popelnia sie nagminnie
    > naprawde nie musze konkretow podawac. Wystarczy sie rozejrzec.
    > I ile ich jest karanych to tez widac, choc najlepiej to wiedza osoby ktore
    > same nagminnie lamia :-)

    Tu się zgadzam twierdzić ogólnikowo to sobie można, ale do takich
    ogólnikowych stwierdzeń nie można przypisać praktycznie żadnych liczb.
    Albo inaczej: można dowolne. Nic nie wnoszące.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __