eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkrzyżowanie - pytanieRe: Skrzyżowanie - pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 02 Apr 2011 01:37:08 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skrzyżowanie - pytanie
    References: <imdcbm$cr4$1@news.onet.pl> <imev5k$ffl$1@news.onet.pl>
    <c1.01.3PyGc8$0A8@mike.oldfield.org.pl>
    <q...@4...com>
    <c1.01.3PyLVt$0AO@mike.oldfield.org.pl>
    <8...@4...com>
    <c1.01.3PyXv7$0Aa@mike.oldfield.org.pl> <1...@m...org>
    <c1.01.3Pz6RX$0Ar@mike.oldfield.org.pl> <1vaoa9xuc33uy$.dlg@myjk.org>
    <c1.01.3PzmFP$0BE@mike.oldfield.org.pl> <yi9ku9wc3xsk$.dlg@myjk.org>
    <c1.01.3Q0y94$0BV@mike.oldfield.org.pl>
    <1n8hq3icslqn9$.15nrsoorkyn2y$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <1n8hq3icslqn9$.15nrsoorkyn2y$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <4d9661a2$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.120.84
    X-Trace: 1301701026 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2451 83.11.120.84:40060
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2359920
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-01 11:40, Bartosz Czerwonka pisze:
    > Adam Płaszczyca napisał:
    >
    >> Pewnie będzie to dla Ciebie pewnym zaskoczeniem, że pas może się skończyć.
    >> Jestem ciekaw, jakbyś narysował pasy na klasycznym skrzyżowaniu typy 'T'.
    >
    > W sumie też jestem ciekaw rozrysowania chociażby poniższego przykładu.
    > http://tnij.org/okopowa-anielewicza
    >
    > W lewo zarówno z Anielewicza w Okopową (ze wschodu na południe), jak i z
    > Okopowej w Anielewicza (z północy na wschód).
    >
    > Abstrahując od przepisów - mało czytelnych, jak widać. Osobiście przyjmuję
    > zasadę "liczenia od lewej" jako najbardziej rozsądną. Czyli z pasa prawego
    > przed (czyli drugiego z lewej) - wjeżdżam w drugi od lewej w poprzecznej.
    > Co zabawne, z Anielewicza w Okopową (z prawego pasa) kilka razy zdarzyło mi
    > uciekać na prawy pas, bo gość po lewej uważał, że ma pierwszeństwo przede
    > mną na środkowy...

    Z tego co widać na zdjęciu, nie ma tam pasów ze strzałkami.
    Więc przed skrętem w lewo należy zjechać do lewej.
    Pomijając przypadek dużego pojazdu, na tym skrzyżowaniu wolno skręcać w
    lewo tylko z lewego pasa.

    Czyli jadąc Anielewicza, trzeba zająć lewy pas (wyznaczony tylko na
    kawałku przed pierwszą jezdnią Okopowej) i z niego skręcić w lewo
    zajmując dowolny pas.
    A jadąc Okopową, żeby skręcić w Anielewicza należy zająć lewy pas,
    skręcić przez tory zajmując dowolny z dwóch pasów niewyznaczonych, a
    następnie jechać prosto jednym z tych dwóch wybranych pasów.

    Z prawego skręcać w lewo tu nie wolno.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: