-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ip-37-248-155-
141.multi.internet.cyfrowypolsat.pl!not-for-mail
From: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy. art. 16 i 22.
Date: Wed, 25 Nov 2020 14:30:25 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <a...@e...not.valid>
References: <X...@1...0.0.1>
<177nlfjiqqbcm$.dlg@emil.not.valid> <rp495d$51n$1@gioia.aioe.org>
<rp54km$pgr$4$Cav@news.chmurka.net> <rp5age$m3h$1@gioia.aioe.org>
<rp5b5i$tv5$1$Cav@news.chmurka.net> <rp5d0o$1ooa$1@gioia.aioe.org>
<rp5dld$ves$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rp7mii$huq$1$Cav@news.chmurka.net> <rp807s$msb$1@gioia.aioe.org>
<rpjlj6$167l$1@gioia.aioe.org>
<5fbd6a66$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-37-248-155-141.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="TomN";
posting-host="ip-37-248-155-141.multi.internet.cyfrowypolsat.pl:37.248.155.141";
logging-data="7390"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
X-Name: Tomasz Nycz
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687954
[ ukryj nagłówki ]Liwiusz w
<news:5fbd6a66$0$537$65785112@news.neostrada.pl>:
>> Dla utrudnienia kiedyś nie było znaku zwężenie jezdni.
>> https://www.google.com/maps/@52.2762735,20.9536664,3
a,31.4y,96.27h,90.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1sH3ORD21Fnu
KUeSghKtgF9w!2e0!7i16384!8i8192
> Ja tu widzę, że ten z prawego pasa zmienia pas, bo jego pas się kończy.
Odpowiedz na zajebiście proste pytanie -- co to jest pas ruchu,
i dlaczego uwaaższ, że kończy sie dla tego jadącego zgodnie z przepisami
(max przy prawym krawężniku)
Ponieważ masz nick Liwiusz, to oczekuję, że podeprzesz się odpowiednimi
przepisami...
--
'Tom N'
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.20 14:57 Rom45
- 25.11.20 15:09 Rom45
- 25.11.20 15:23 Liwiusz
- 25.11.20 15:26 Liwiusz
- 25.11.20 15:30 J.F.
- 25.11.20 17:29 Rom45
- 25.11.20 23:35 r...@k...pl
- 25.11.20 23:38 r...@k...pl
- 27.11.20 12:10 J.F.
- 27.11.20 21:28 Rom45
- 27.11.20 22:43 Shrek
- 28.11.20 08:22 Rom45
- 28.11.20 13:10 JaTy
- 28.11.20 14:26 Rom45
- 28.11.20 14:49 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=