-
Data: 2020-11-25 23:38:55
Temat: Re: Skrecanie.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Wed, 25 Nov 2020 15:26:44 +0100, w <5fbe69a4$0$559$65785112@news.neostrada.pl>,
Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):
> W dniu 2020-11-25 o 14:57, Rom45 pisze:
> > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> > news:5fbd6a66$0$537$65785112@news.neostrada.pl...
> >> W dniu 2020-11-24 o 20:06, t-1 pisze:
> >>
> >>> Przed skrzyżowaniem są 2 pasy za skrzyżowaniem takie coś.
> >>> Kto ma pierwszeństwo na zwężeniu.
> >>> Dla utrudnienia kiedyś nie było znaku zwężenie jezdni.
> >>>
> >>> https://www.google.com/maps/@52.2762735,20.9536664,3
a,31.4y,96.27h,90.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1sH3ORD21Fnu
KUeSghKtgF9w!2e0!7i16384!8i8192
> >>>
> >>
> >> Ja tu widzę, że ten z prawego pasa zmienia pas, bo jego pas się kończy.
> >>
> >> --
> >> Liwiusz
> >
> > Nie, ten z prawego pasa nadal jedzie prawym pasem (możlwie blisko
> > prawej krawędzi jedni). Jego pas nie kończy się. Kończy się lewy pas.
> >
> > Prawy pas skończy się tylko wtedy, gdy skończy się jezdnia.
>
> I właśnie widać, że na prawym pasie jezdnia się kończy,
Źle.
> bo zaczyna się
> chodnik.
Jeszcze gorzej.
> Co zresztą wynika też ze znaku (zwężenie z prawej strony, a nie
> z lewej).
Znak nie ma nic wspólnego z pasami.
> Rozumiem, że sobie wyobrażasz, że lewy pas rzekomo miałby się kończyć po
> paru metrach "ukośną linią pasów", ale tak zazwyczaj się nie robi, a
> nawet jeśli, to wówczas wynika to z malowania.
Zazwyczaj tak się robi i tu też powinno, aby Liwiusze nie powodowali wypadków.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.20 12:10 J.F.
- 27.11.20 21:28 Rom45
- 27.11.20 22:43 Shrek
- 28.11.20 08:22 Rom45
- 28.11.20 13:10 JaTy
- 28.11.20 14:26 Rom45
- 28.11.20 14:49 Shrek
- 30.11.20 15:48 J.F.
- 02.12.20 23:09 r...@k...pl
- 02.12.20 23:13 r...@k...pl
- 03.12.20 06:34 Shrek
- 03.12.20 06:35 Shrek
- 03.12.20 22:49 Liwiusz
- 05.12.20 00:22 r...@k...pl
- 05.12.20 17:36 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=